• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس:

امپراطوری امریکا فرو ریخته است

  • کد خبر : 204375
  • 26 آبان 1402 - 6:06
امپراطوری امریکا فرو ریخته است
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: بيداري مردم ما و هدايت رهبري نمي‌گذارد كه آمريكا مثل گذشته هرچه دلش بخواهد و اراده كند انجام دهد.

امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان» افزود: آمریکا به دلیل شکست‌های فراوان در بحث داعش، فرار از افغانستان و شکسته شدن ابهتش می‌خواهد برای حفظ قدرت خود هر طور شده اسرائیل را حفظ کند.

وی ادامه داد: سال ها قبل جنگ شش روزه بین اسرائیل و عراق شد قبل از اینکه اسرائیل وارد عمل شوند با توجه به اشرافیت اطلاعاتی آمریکا و صهیونیست‌ها،هواپیماها، همه امکانات به آتش کشیده شد و چیزی از تشکیلات عرب باقی نماند در آن زمان آمریکا امپراطور بود اما امروز امپراطوری آمریکا ورشکست شده است و چیزی به این نام نخواهد ماند.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، به مقاومت فلسطین، حماس و «عملیات طوفان‌الاقصی» اشاره کرد و گفت: این عملیات ابهت اسرائیل را شکست و آبرو اسرائیل را به دلیل نداشتن قدرت اطلاعاتی برد.

خجسته با بیان اینکه در آینده نزدیک آمریکایی وجود نخواهد داشت و دنیا چند قطبی می‌شود افزود: یکی از قطب هایی که هدایت‌گر است جمهوری اسلامی است و همه دنیا جمهوری اسلامی را به عنوان مجموعه اثر گذار لمس می‌کنند و آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی نمی‌تواند درخشش داشته باشد.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: آمریکا انواع مختلف توطئه‌ها را برای دنیا مخصوصاًجمهوری اسلامی پیاده می‌کند، برای اینکه جمهوری اسلامی را بتواند به روش‌های مختلفی تسلیم کند که با حضور مردم تمام توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد.

خجسته افزود: جمهوری اسلامی مردم را بیدار کرد و امروز می‌بینیم که آمریکا شکست خورد.

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204375
  • دیدگاه‌ها برای امپراطوری امریکا فرو ریخته است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.