• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

‍ رئیس جدید دادگاه عمومی درگزین معارفه شد

  • کد خبر : 84011
  • 25 شهریور 1399 - 8:35
‍ رئیس جدید دادگاه عمومی درگزین معارفه شد

طی مراسمی با حضور قائم مقام دادگستری استان ، امام جمعه و جمعی از مسئولین دستگاه قضایی ، نظامی و انتظامی شهرستان، زنگنه بعنوان رئیس جدید دادگاه عمومی شهرستان درگزین معرفی شد. به گزارش عصر همدان، در مراسم معارفه رئیس جدید دادگاه عمومی شهرستان درگزین، ناظری پور فرماندار این شهرستان ضمن آرزوی صحت و سلامتی […]

طی مراسمی با حضور قائم مقام دادگستری استان ، امام جمعه و جمعی از مسئولین دستگاه قضایی ، نظامی و انتظامی شهرستان، زنگنه بعنوان رئیس جدید دادگاه عمومی شهرستان درگزین معرفی شد.

به گزارش عصر همدان، در مراسم معارفه رئیس جدید دادگاه عمومی شهرستان درگزین، ناظری پور فرماندار این شهرستان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای همه مردم کشور و شهرستان گفت: طی یک سال اخیر که از ایجاد شهرستان درگزین می گذرد، دستگاه قضایی در مسیر توسعه و پیشرفت درگزین، همراهی و همدلی خیلی خوبی داشته است.

وی در ادامه افزود درگزین در حال توسعه و فضاهای اقتصادی به سرعت درحال فعال شدن هستند و بعضا ممکن است این روند با موانعی روبه رو شود که نیاز است دستگاه قضایی در عملیات عمرانی پروژه ها و همچنین در توسعه زیر ساختها و اصلاح و توسعه خطوط انتقال انرژی، همراهی و مساعدت لازم را انجام دهد.

وی گفت: فضای همدلی و همراهی در شهرستان درگزین حاکم است و همکاری و مساعدت مردم و مسئولین در پیشرفت درگزین ، جای قدر دانی فراوانی دارد که با این فضا شهرستان از بسیاری از تنگناها و مشکلات عبور و به سرعت در حال پیشرفت است.

در ادامه جلسه حجت الاسلام ربیعی امام جمعه شهرستان از فضای همدلی و همراهی ایجاد شده در شهرستان تقدیر کرد و گفت: انشاءالله ورود رئیس جدید دادگستری به جمع مردم ولایتمدار شهرستان مایه خیر و برکت در شهرستان باشد.

حجت الاسلام احمدوند، قائم مقام دادگستری استان همدان نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:مسئولین قضایی باید صبور باشند و صبوری یکی از ویژگی های بندگان با اخلاص خداوند است.

وی گفت : حضور آقای ناظری پور و سایر مسئولین در مناطقی همچون شهرستان درگزین که به تازگی ارتقاء یافته که فراهم کردن امکانات و زیر ساختها کار بسیار دشوار و حقیقتا یک جهاد است ، قطعا اجر و قرب ویژه ای دارد.

در پایان از خدمات جناب آقای بهرامی پور تقدیر و آقای زنگنه بعنوان رئیس جدید دادگاه عمومی شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=84011
  • دیدگاه‌ها برای ‍ رئیس جدید دادگاه عمومی درگزین معارفه شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.