• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
غیبت امام جمعه همدان و استاندار در مراسم تجلیل؛

تجلیل از معلمان بهاری با حاشیه‌های مجازی در مراسم

  • کد خبر : 215376
  • 13 اردیبهشت 1403 - 8:09
تجلیل از معلمان بهاری با حاشیه‌های مجازی در مراسم
مراسم تجلیل از معلمان شهرستان بهار به‌مناسبت روز معلم، چهارشنبه در تالار قصر طلایی شهر بهار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ مراسم تجلیل از معلمان شهرستان بهار به‌مناسبت روز معلم، چهارشنبه در تالار قصر طلایی شهر بهار برگزار شد.

این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود.

ابتدای مراسم پس از سخنرانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار، فرماندار شهرستان بهار مجتبی فیض اللهی به سخنرانی پرداخت و در انتها به حواشی پیش آمده درباره مراسم پرداخت و گفت: متأسفانه برخی افراد در شبکه‌های مجازی فعالیت نامناسب دارند و در زمین دشمن بازی می کنند که موجب یأس و ناامیدی در بین مردم خواهد شد.

وی افزود: برگزاری همایش معلمان و تکریم جایگاه آنها، نباید در شبکه‌های اجتماعی طور دیگری ترسیم شود و به افکار عمومی به صورت تشریفات القا شود زیرا برگزاری همایش زحمات معلمان را جبران نخواهد کرد.

پس از آن حجت الاسلام والمسلمین مصباح امام جمعه شهرستان بهار به جمع معلمین آمد و در سخنانی پس از تکریم و تجلیل از مقام معلم علت عدم حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان در مجلس تجلیل از معلمان شهرستان بهار را، حواشی پیش آمده در فضای مجازی عنوان کرد و مراسم قدردانی از معلمان را بدون تشریفات خواند.

پس از پایان سخنرانی خطیب جمعه بهار، از تعدادی از معلمان و افراد نمونه در آموزش و پرورش تجلیل و تکریم به‌عمل آمد.

فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز پس از آن به جلسه آمد و دقایقی را درباره اختصاص بودجه به پخش آموزش و پرورش صحبت کرد.

هنگام اذان ظهر شد و چند نفر برای اقامه نماز به نمازخانه مراجعه نمودند که فضای کوچک و بسیار کم نمازخانه باعث اقامه نماز به صورت نوبتی شده بود.

پذیرایی مختصری قبل از ناهار انجام گرفت و پس از آن با ناهار از مهمانان پذیرایی شد و همچنان نوشابه برند کوکاکولا روی میز میهمانان بود.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215376
  • دیدگاه‌ها برای تجلیل از معلمان بهاری با حاشیه‌های مجازی در مراسم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.