• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
جهان شهر ملایر آماده میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی

۵ میلیون بوته گل بنفشه در شهر ملایر کاشته شد

  • کد خبر : 213145
  • 28 اسفند 1402 - 8:39
۵ میلیون بوته گل بنفشه در شهر ملایر کاشته شد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر از آمادگی بوستان‌های جهان شهر ملایر به‌منظور میزبانی شایسته از شهروندان و مسافران نوروزی خبر داد.

مهدی بهرامی با اشاره اقدامات انجام شده در راستای پذیرایی از مسافران نورزی و استقبال از بهار در ملایر گفت: در ایام نوروز، تمام نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر با حداکثر ظرفیت برای میزبانی از مهمانان نوروزی و خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران در آماده‌باش کامل هستند.
وی  افزود: از آغاز ایام دهه مبارک فجر تا انتخابات مجلس شورای اسلامی، حلول ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در خدمت شهروندان عزیز هستند و مشغول خدمت‌رسانی و آماده‌سازی شهر جهت استقبال از نوروز ۱۴۰۳ هستند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر  به گل‌کاری گسترده شهر ملایر اشاره کرد و گفت: بیش از ۵ میلیون گل بنفشه، ۱۶ هزار  گل شب بو و ۱۲ هزار  گل همیشه‌بهار در نقاط مختلف شهر ملایر کاشته شد.
وی به نصب بیش از ۱۰۰ المان مناسبتی، نوری و استند نوروزی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: آذین‌بندی و فضاسازی معابر، میادین و بلوارهای اصلی شهر، رنگ‌آمیزی آب‌نماها، جداول و مبلمان شهری اجرا شده است.
بهرامی به بهسازی مسجد بوستان معلم، بازسازی آب‌نمای بوستان ولایت و بوستان معلم اشاره کرد و گفت: در راستای طرح استقبال از بهار غبارروبی و نظافت مساجد بوستان‌ها، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و تابلوهای راهنمای شهری، پاک‌سازی مبادی ورودی شهر و بازپیرایی فضای سبز شهری را از جمله اقدامات انجام شده است.
وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده به‌منظور گسترش خدمات عمومی و تأمین رفاه حال شهروندان و مسافران گرامی است، عنوان کرد: زیباسازی شهر برای استقبال از سال نو با نورپردازی فضاها و معابر شهر و نصب المان‌های نوری متعدد توسط نیروهای پرتلاش اداره سیما و منظر شهری در حال انجام است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر  تصریح کرد: امید است با اقدامات انجام شده، نوروزی متفاوت و به‌یادماندنی برای مسافران و شهروندان عزیز رقم بزنیم.
انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213145
  • دیدگاه‌ها برای ۵ میلیون بوته گل بنفشه در شهر ملایر کاشته شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.