• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
2

۴ پروژه عمرانی و تولیدی در تویسرکان افتتاح شد/بهره برادری از یک پروژه، تنها در کمتر از ۸ ماه+ تصاویر

  • کد خبر : 177631
  • 21 بهمن 1401 - 17:33
۴ پروژه عمرانی و تولیدی در تویسرکان افتتاح شد/بهره برادری از یک پروژه، تنها در کمتر از ۸ ماه+ تصاویر

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه امروز با حضور استاندارد همدان چهار پروژه تولیدی و عمرانی با اعتباری افزون بر ۴۲۶ میلیارد تومان افتتاح شد، گفت: یکی از این پروژه ها شرکت تولیدی شادمان آروند است که فاز نخست آن در کمتر هشت ماه و برای سورتینگ، بسته بندی سردخانه و سبدسازی با هدف جلوگیری از […]

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه امروز با حضور استاندارد همدان چهار پروژه تولیدی و عمرانی با اعتباری افزون بر ۴۲۶ میلیارد تومان افتتاح شد، گفت: یکی از این پروژه ها شرکت تولیدی شادمان آروند است که فاز نخست آن در کمتر هشت ماه و برای سورتینگ، بسته بندی سردخانه و سبدسازی با هدف جلوگیری از خام فروشی به بهره برادری رسید.

به گزارش عصرهمدان؛ صبح امروز استاندارد همدان با استقبال امام جمعه، فرماندار تویسرکان، نماینده مردم در مجلس و نیز اعضای شورای تامین و تعدادی از روسای ادارات وارد شهرستان شد.

ادای احترام استاندارد همدان به شهدای شهر فرسفج، نخستین برنامه قاسمی فرزاد بود.

او در جریان سفر خود به تویسرکان، با حضور در‌ گلزار شهدای شهر فرسفج به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

مراسم افتتاح شرکت الیاف سازان آتیه نوین، شرکت شادمان اروند، افتتاح مقاوم سازی مسکن روستایی نیز با حضور این مسئولان برگزار شد.

قاسمی فرزاد همچنین در نماز جمعه شهر تویسرکان حضور یافت.

بهره برادری از زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر فرسفج از دیگر برنامه های حضور استاندارد در تویسرکان بود.

این پروژه با اعتبارات ملی و استانی تکمیل شده است.

حسین افشاری فرماندار تویسرکان در این باره به خبرنگار رودآور گفت: اعتبار هزینه شده برای پروژه زمین چمن مصنوعی ۱۸ هزار میلیون ریال بوده و جنس چمن آن از مونوفیلامنت است.

وی همچنین عنوان کرد: فاز نخست طرح شرکت سرزمین میوه‌های شادمان آروند برای سورتینگ، بسته‌بندی، سردخانه و سبدسازی با سرمایه‌گذاری خارجی ۶.۵ میلیون دلاری امروز به بهره برادری رسیده است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه این پروژه بزرگ در کمتر از هشت ماه به مرحله بهره برادری رسیده، تصریح کرد: در حال حاضر با افتتاح فاز نخست این پروژه، برای ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و ۳۰۰ نفر دیگر نیز به صورت غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

افشاری با اشاره به اینکه شهرستان تویسرکان از باغات میوه بسیاری برخوردار است، گفت: بی تردید با افتتاح پروژه مذکور، اقتصاد شهرستان می تواند متحول و از خام فروشی بسیار جلوگیری شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177631
  • دیدگاه‌ها برای ۴ پروژه عمرانی و تولیدی در تویسرکان افتتاح شد/بهره برادری از یک پروژه، تنها در کمتر از ۸ ماه+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.