• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

۲۴۰ فرهنگی اسدآبادی هنوز واکسن نزدند/واکسینه شدن ۵۰ درصد از دانش‌آموزان ۱۵ تا ۱۸ سال در اسدآباد

  • کد خبر : 131213
  • 12 مهر 1400 - 8:39
۲۴۰ فرهنگی اسدآبادی هنوز واکسن نزدند/واکسینه شدن ۵۰ درصد از دانش‌آموزان ۱۵ تا ۱۸ سال در اسدآباد

حسین عسگری‌مهرور با بیان اینکه ۵۰ درصد دانش‌آموزان ۱۵ تا ۱۸ سال واکسینه شدند، گفت: از هزار و ۴۵۰ نفر فرهنگی شامل دولتی، غیر دولتی، خدمتگزار و کارمند اداری هزار و ۲۱۰ نفر واکسینه شدند. حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بااشاره به انجام واکسیناسیون فرهنگیان […]

حسین عسگری‌مهرور با بیان اینکه ۵۰ درصد دانش‌آموزان ۱۵ تا ۱۸ سال واکسینه شدند، گفت: از هزار و ۴۵۰ نفر فرهنگی شامل دولتی، غیر دولتی، خدمتگزار و کارمند اداری هزار و ۲۱۰ نفر واکسینه شدند.

حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بااشاره به انجام واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان، اظهار کرد: از هزار و ۴۵۰ نفر فرهنگی شامل دولتی، غیر دولتی، خدمتگزار و کارمند اداری هزار و ۲۱۰ نفر واکسینه شدند.

وی از واکسیناسیون ۵۰ درصدی دانش آموزان متوسطه دوم یعنی متولدین ۱۳۸۵ وبالاتر خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد ۴ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز ۱۵ سال تا ۱۸ اسدآباد هستند که نیمی از آنان واکسینه شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد اذعان داشت : برای اجبار یا عدم اجبار در واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان نیاز به هماهنگی نهادها و وزارتخانه اموزش و پرورش و بهداشت ودرمان است.

وی با بیان اینکه از تمام مدیران خواستیم که کارت واکسن معلمان را بخواهند و در مدرسه نگه دارند، افزود: البته کارت واکسن والدین و افراد بالای ۱۵ سال را هم به همین صورت دریافت کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=131213
  • دیدگاه‌ها برای ۲۴۰ فرهنگی اسدآبادی هنوز واکسن نزدند/واکسینه شدن ۵۰ درصد از دانش‌آموزان ۱۵ تا ۱۸ سال در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.