• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

۱۱۴ رده برتر در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر استان همدان تجلیل شدند

  • کد خبر : 212711
  • 17 اسفند 1402 - 18:14
۱۱۴ رده برتر در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر استان همدان تجلیل شدند
در مراسمی با حضور مسئولان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، از ۱۱۴ رده برتر در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛  پاسدار حشمت الله احمدی سالک، مسئول اشراف سپاه انصار الحسین(ع) در این مراسم گفت: این جشنواره برگرفته از یاور بصیر امام علی (ع) است که مبتنی بر کارنامه سال ۱۴۰۱ رده‌ها است.

وی افزود: اشراف هم هویت بخش است و هم انگیزه بخش و رده ها خود را وارد چالش انتخاب کردند.

حجت الاسلام الیاس نجاری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) نیز در این مراسم گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: “رای دادن جهاد است” در نتیجه مجاهدت‌های شما فرماندهان محترم در برقراری امنیت انتخابات اجری بالاتر از جهاد دارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های مالک اشتر، گفت: مالک بنده خدا بود نه بنده مردم و در زمان خطر رهبر خود را تنها نگذاشت و در سخت‌ترین شرایط عقب نشینی نکرد.

نجاری، سردار سلیمانی را فرمانده ای شبیه به مالک اشتر دانست و گفت: هر وقت این سردار عزیز گزارشی را محضر رهبر انقلاب می دادند ایشان خوشحال می‌شدند.

سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) نیز در این مراسم گفت: در این جشنواره عملکرد سال گذشته رده‌ها مورد بررسی قرار گرفت و منتخبین جهت شرکت در جشنواره استانی معرفی شدند.

وی با اشاره به برکات ماه شعبان، گفت: ما باید روزهای باقیمانده از این ماه عزیز را غنیمت بشماریم و خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر آماده سازیم.

مجیدی گفت: انتخابات امسال یک معجزه بود زیرا از ابتدای سال دشمن تمام توان خود را در جهت عدم شرکت مردم در انتخابات به کار بست ولی خداوند متعال عنایت کرد مردم در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با فرمایشات خود در مناسبت‌های مختلف نقشه‌های شوم دشمنان را در زمینه انتخابات نقش بر آب کردند که باید خداوند را به خاطر وجود چنین رهبر بصیر شکرگزار باشیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) در ادامه خاطرنشان کرد: سپاه در سختی‌ها ساخته شده است، شرایط سخت مانند تحریم‌ها باعث شد که سپاه آب دیده شود و حضوری موفق در میدان عمل داشته باشد.

وی گفت: سپاه سازمانی است که عملکرد میدانی و جهادی دارد و نباید از مردم فاصله بگیرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212711
  • دیدگاه‌ها برای ۱۱۴ رده برتر در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر استان همدان تجلیل شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.