• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:

گلزارهای شهدای روستایی همدان مرمت می‌شوند

  • کد خبر : 208228
  • 06 دی 1402 - 8:28
گلزارهای شهدای روستایی همدان مرمت می‌شوند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: استان همدان ۸ هزار شهید، ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز و هزار و ۳۷ آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان» مجید صفدریان در نشست تخصصی با جمعی از اصحاب رسانه و به میزبانی خبرگزاری حوزه با بیان اینکه از گلزارها بازدید شد، افزود: گلزارهای روستایی بیشتر در معرض آسیب هستند و در اولویت مرمت قرار دارند.

وی افزود: گلزار شهدای همدان که دارای ۲ هزار و ۱۰۰ مزار است در حال مرمت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با بیان اینکه استان همدان از شروع انقلاب اسلامی و بعد از پیروزی انقلاب در بحث دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های مختلفی که نیاز بوده در سطح کشور خوش درخشیده است، اظهار کرد: استان همدان ۸ هزار شهید، ۱۸ هزارو ۵۰۰ جانباز و هزارو ۳۷ آزاده تقویم کرده است.

صفدریان با اشاره به اینکه تمام اقشار پای کار نظام و انقلاب بودند، گفت: از دانش آموزان، دانشجویان، مهندس،کارمند، بازاری از اصناف مختلف، پزشک، پرستارو روحانیت شهید و ایثارگر داریم.

وی گفت: تعداد قابل ملاحظه ای از خانواده های شهدا،ایثارگر، جامبازان و آزادگان در رشته های مختلف قرآنی فعال هستند و مسابقات قرآنی در سطح شهرستانی، استانی، و ملی برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان رمز ماندگاری یادواره ها را مردمی بودن دانست و گفت:در طول سال ۱۰۰۰ یادواره در سطح استان به صورت مردمی و توسط دوستداران شهدا برگزار شد.

صفدریان با اشاره به برگزاری اجلاسیه دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان، اذعان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها ، نیروهای مسلح، تشکل‌های مردمی و خانواده های شهدا ایثارگر وارد شدند و مشکلات مردم را حل کردند.

وی ادامه داد: جهیزیه، خانه سازی، تهیه بسته های معیشتی برای محرومین و مستضعفان انجام شد و این خدمات به نام کنگره و به یاد شهدا همچنان ادامه دارد.
ودر آخر از همسر شهید غنی زادیان تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208228
  • دیدگاه‌ها برای گلزارهای شهدای روستایی همدان مرمت می‌شوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.