• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
امام جمعه ملایر:

چرا تکلیف پرونده شهید نظری مشخص نشده است؟

  • کد خبر : 200931
  • 22 مهر 1402 - 10:09
چرا تکلیف پرونده شهید نظری مشخص نشده است؟
امام جمعه ملایر گفت: با گذشت یک سال از شهادت شهید نظری چرا تکلیف پرونده آن مشخص نیست و مردم ملایر و خانواده مظلوم این شهید مطالبه دارند چرا پرونده شهید این شهید هنوز معلوم نیست و وضعیت آن چه می شود؟

به گزارش عصر همدان؛ حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین محمد علی ارزنده امام جمعه ملایر ظهر امروز جمعه ۲۱ مهر ماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر در مصلی حضرت ابوالفضل ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی  به آیات قرآن در خصوص یهودیان اشاره و اظهار کرد: از هفته گذشته جهانیان شاهد یک حماسه بی نظیر از جوانان فلسطینی بودند و عملیات طوفان الاقصی باعث فرو ریختن  قدرت سازه های  صهیونیست‌ها شد.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی سریع و برق آسا و قابل تقدیر بود و تمام شرایط یک طوفان و  عظیم را داشت و یک جنگ ترکیبی و غافلگیرانه ، ، دقیق و هماهنگ بود و  اسرائیل را به لرزه درآورد.

امام جمعه ملایر ملایر با بیان اینکه امروز هیمنه اسرائیل فرو ریخته است،  گفت: مردم مظلوم فلسطین در برابر همه تهاجمات این رژیم ایستاده و مقاومت می‌کنند.

وی افرادی که به جای همراهی نظام با دشمن همراهی می‌کنند را همچون انگل دانست و  گفت: این افراد امروز از اسرائیل دفاع می‌کنند و مردم فلسطین را محکوم می‌کنند و متاسفانه این افراد امروز دشمن را  همراهی می‌کنند.

حجت الاسلام ارزنده  افزود: روزنامه ای  که خودش کارنامه ای سیاه دارد طی این چند روز به دفاع از اسرائیل صفحه روزنامه‌اش را به چاپ رسانده و باید گفت :  اینها با این تفکر هر وقت حاکم شدند چند دهه  انقلاب را عقب بردند نه تنها کمک نکردند  بلکه مشکل ساز شدند.

وی تاکید کرد:  شورای نگهبان مواظب باشد نباید به خاطر حضور حداکثری در انتخابات یک سری از این مسائل اغماض شود و این افراد را تایید کرد که در قیامت مسئول خواهید بود.

امام جمعه ملایر گفت: کسانی که  برای بد حجابی و سطل ماستی که به روی یک بد حجاب ریختند جبهه می گیرند و کسانی که مردم را به دور شدن از مراسم های محرم تشویق می‌کنند امروز کجا هستند  و چرا از دفاع  از مردم غزه سکوت کرده‌اند و مردم باید مراقب باشند  افراد مختلف را در این اوضاع بشناسند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان گفت: رهبری در با اعضای این کنگره  شهدای استان را تکریم کردند  و فرمودند از کنگره قبلی تا کنون باب شهادت در این استان باز بوده است و اسم برخی شهدا را آورده‌اند که نام شهید نظری هم بین این شهدا بود.

حجت الاسلام ارزنده با بیان اینکه زمانی که آشوبگران،  آشوب را در این شهرستان آغاز کردند، شهید نظری برای جلوگیری از آشوب از خانه بیرون می آید، تصریح کرد:  این شهدا آرمانهای‌شان را در استمرار جمهوری اسلامی می‌بیند و جانشان  را در دفاع از نظام فدا کردند.

وی با بیان اینکه  با گذشت یک سال از شهادت شهید نظری چرا تکلیف پرونده آن مشخص نیست، تاکید کرد:  خانواده مظلوم این شهید اینها مطالبه  دارند چرا پرونده شهید این شهید هنوز معلوم نیست  وضعیت آن چه می شود؟

امام جمعه ملایر خطاب به قوه قضاییه عنوان کرد:  چرا تکلیف مشخص نمی‌شود  و  اگر بنا باشد این گونه پیش برود  و این پرونده تکلیفش مشخص نباشد حاضر هستی فرزند  خودت را به میدان بفرستید؟

وی افزود: اما مردم می دانند هر چقدر هم به این مسئله کم لطفی شود دست از یاری این نظام بر نخواهند داشت و خواسته مردم این است هر چه زودتر قوه قضاییه این پرونده را  تکلیف این پرونده را مشخص کند.

حجت الاسلام ارزنده با گرامی داشت هفته وقف گفت: وقف یک سنت ماندگار است که خیرات و برکات مداومی دارد  مسئولان موقوفات  مراقب باشند که طبق نظر واقف عمل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200931
  • دیدگاه‌ها برای چرا تکلیف پرونده شهید نظری مشخص نشده است؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.