• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

جزئیات شهادت شهید خداداد

  • کد خبر : 211147
  • 24 بهمن 1402 - 8:44
جزئیات شهادت شهید خداداد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت:  رئیس پلیس امنیت عمومی این شهرستان در درگیری با قاتل و شرور مسلح به شهادت رسید.

 

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛  احمد ساکی در تشریح جزئیات شهادت سرهنگ محمود خداداد گفت:  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان ملایر و متواری شدن قاتل، بلافاصله بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد فردی حدوداً ۵۶ساله به علت اختلافات خانوادگی با یک قبضه سلاح کمری فرزند ۲۲ساله خود را  در منزل به قتل رسانده و فرزند ۳۲ دیگرش را مجروح کرده است و  به‌قصد کشتن همسرش که در منزل حضور نداشته از منزلش خارج می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: مأموران بلافاصله با انجام بررسی‌های لازم و به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی موقعیت متهم را در اطراف شهرستان شناسایی می‌کنند و به محل اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: مأموران با حضور در محل در ابتدا همسر قاتل را از صحنه خارج می‌کنند و در ادامه سرهنگ  محمود خداداد که قصد دستگیری وی را داشته با شلیک گلوله از طرف این فرد قاتل و شرور از ناحیه سینه مجروح و  پس از انتقال به بیمارستان و علی‌رغم تلاش کادر درمان به فیض شهادت می‌رسد.

ساکی به دستگیری قاتل اشاره کرد و گفت: قاتل نیز به همراه یک قبضه کلت کمری در محل دستگیری می‌شود.

وی با تبریک و تسلیت شهادت این همکار عزیز به مردم شریف شهرستان ملایر و خانواده محترم شهید خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است از این شهید والامقام دو فرزند پسر ۱۷  و ۶ساله به‌یادگارمانده است.
شهید  محمود خداداد دومین شهید نیروی انتظامی ملایر  در سال ۱۴۰۲ است.
شهید علی میرزایی نخستین شهید نیروی انتظامی ملایر در سال جاری است که مردادماه در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید.
انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211147
  • دیدگاه‌ها برای جزئیات شهادت شهید خداداد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.