• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

گازرسانی به ۶ روستای استان همدان با ۹۸ انشعاب در دهه فجر

  • کد خبر : 46917
  • 14 بهمن 1398 - 12:38
گازرسانی به ۶ روستای استان همدان با ۹۸ انشعاب در دهه فجر

عبدالله فیاض از گازرسانی به ۶ روستای استان همدان با هزینه ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با گازرسانی به این ۶ روستا میزان گازرسانی به ۱۰۲۴ روستا در استان افزایش می‌یابد. به گزارش عصر همدان، مدیر عامل شرکت گاز استان همدان ظهر امروز در نشست خبری […]

عبدالله فیاض از گازرسانی به ۶ روستای استان همدان با هزینه ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با گازرسانی به این ۶ روستا میزان گازرسانی به ۱۰۲۴ روستا در استان افزایش می‌یابد.

به گزارش عصر همدان، مدیر عامل شرکت گاز استان همدان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: استان همدان در سال جاری همچنان به عنوان اولین و تنهاترین استان سبز کشور در حال خدمات رسانی است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به ۳۱ شهر در سطح استان با ۱۰۰ درصد خدمات دهی و در روستاها با ۹۹ .۸ درصد توسط شرکت گاز استان در حال انجام است، افزود: گازرسانی به روستاها به یک هزار و ۲۴ روستا افزایش یافته است.

فیاض ادامه داد: شبکه گذاری شرکت گاز استان در سال جاری ۱۵۱ کیلومتر است که تا پایان دی ماه ۱۷۰ کیلومتر با ۱۱۲ درصد انجام شده است.

وی در خصوص نصب انشعابات گاز نیز گفت: در برنامه مصوب شده، ۳ هزار و ۱۰۰ انشعاب داشتیم که تاکنون ۳ هزار و ۱۰ انشعاب نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان اضافه کرد: اشتراک پذیری ۱۳ هزار مشترک تعهد شرکت ملی گاز استان بوده که تا پایان دی ماه اشتراک پذیری برای ۱۱ هزار و ۳۸۳ مشترک با ۸۸ درصد پیشرفت تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۶ هزار متر مربع گازرسانی به صنایع تعهد برنامه مصوب است، تصریح کرد: تا پایان دی ماه سال جاری در ۲۲۴ واحد صنعتی کشاورزی کلی و جزیی استان همدان به ۲۶ هزار مترمربع در ساعت گازرسانی به صنایع رسیده ایم.

فیاض در خصوص بهره مندی گاز در سطح استان با توجه به افزایش تعداد انشعابات، یادآور شد: در حال حاضر ۶۴۳ هزار و ۶۰۶ خانوار در سطح استان از گاز بهره مند هستند که سهم شهرها ۴۲۵ هزار و ۷۱۹ شهر و ۲۱۷ هزار و ۸۷۷ روستا در استان است.

وی در مورد وصول مطالبات شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: تا پایان سال گذشته ۲۰۸ میلیارد تومان مطالبات مشترکین صنعتی و خانگی وصول نشده اما تا تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری ۲۰۸ میلیارد تومان مطالبات را به ۱۶۹ میلیارد تومان رساندیم.

مدیر عامل شرکت  گاز استان همدان با اشاره به اینکه میزان هدر رفت گاز در سال گذشته ۳.۵۷ درصد بوده است، گفت: میزان هدر رفت گاز در سال جاری هنوز محاسبه نشده اما پیش بینی کاهش این هدر رفت را داریم.

وی در خصوص قطع گاز  جایگاه‌های سی ان جی ها  نیز بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون گاز هیچ جایگاه سی ان جی را قطع نکرده ایم اما بیشترین مطالبات شرکت گاز از جایگاه های سی ان جی شهرستان های ملایر و نهاوند به ترتیب با ۸.۵ میلیارد تومان و ۴.۶ میلیارد تومان مطالبه است.

فیاض در خصوص پروژه های گازرسانی به روستاها در دهه فجر امسال نیز افزود: در دهه فجر امسال به ۶ روستا در شهرستان های اسدآباد، کبودراهنگ و ملایر با ۹۸ انشعاب و هزینه ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال گازرسانی انجام می شود.

انتهای پیام/ف

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46917
  • دیدگاه‌ها برای گازرسانی به ۶ روستای استان همدان با ۹۸ انشعاب در دهه فجر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.