• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

کشف موتورسیکلت سرقتی در اسدآباد

  • کد خبر : 62847
  • 10 اردیبهشت 1399 - 9:03
کشف موتورسیکلت سرقتی در اسدآباد

سرهنگ “افشین یاری، از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی ، در نتیجه گشت زنی هدفمند و هوشمندانه ماموران گشتی در روز گذشته در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “افشین یاری”،فرمانده انتظامی شهرستان “اسدآباد”در گفتگو با عصر همدان؛ در تشریح این خبر گفت: کارآمدی ماموران گشتی در برخورد با جرایم و سایر رخدادهای انتظامی را ، […]

سرهنگ “افشین یاری، از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی ، در نتیجه گشت زنی هدفمند و هوشمندانه ماموران گشتی در روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “افشین یاری”،فرمانده انتظامی شهرستان “اسدآباد”در گفتگو با عصر همدان؛ در تشریح این خبر گفت: کارآمدی ماموران گشتی در برخورد با جرایم و سایر رخدادهای انتظامی را ، یکی از بزرگترین موفقیت های پلیس های اجرایی و کوپ به عنوان سر انگشتان پلیس دانست و بر صحت عمل آنان صحه گذاشت.

وی افزود: روز گذشته ماموران گشت کلانتری۱۲ جانبازان شهرستان اسدآباد حین گشت زنی در سطح شهر ، به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک که به صورت بلاصاحب رها شده  مشکوک شدند که با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد، دارای سابقه سرقت است که این وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل و تلاش برای دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ یاری در بخش دیگری از سخنان خود ، با اشاره به عملکرد یگان های تابعه در ۴۸ساعت گذشته ، ادامه داد : در این مدت علاوه بر دستگیری۲۰ متهم وکشف مقادیری انواع مواد مخدر، ۹دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با هشدار به مالکان وسائط نقلیه ، از آنان خواست: در نگهداری از اموال خود بیشتر دقت کنید.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=62847
  • دیدگاه‌ها برای کشف موتورسیکلت سرقتی در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.