• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

کشف و پلمب یک کارگاه غیرمجاز محلول های ضدعفونی کننده در تویسرکان/اشد مجازات در انتظار اخلالگران سلامت

  • کد خبر : 52852
  • 15 اسفند 1398 - 10:08
کشف و پلمب یک کارگاه غیرمجاز محلول های ضدعفونی کننده در تویسرکان/اشد مجازات در انتظار اخلالگران سلامت

فرماندار تویسرکان از کشف و ضبط یک کارگاه غیرمجاز تولید کننده انواع محلول های ضدعفونی کننده در این شهرستان خبر داد و گفت: اخلاگران در حوزه بهداشت و سلامت بدانند اشد مجازات در انتظار آنان است. به گزارش عصر همدان، با شیوع کرونا ویروس جدید در ایران شاهد هستیم که طبق آمارهای رسمی تا ظهر […]

فرماندار تویسرکان از کشف و ضبط یک کارگاه غیرمجاز تولید کننده انواع محلول های ضدعفونی کننده در این شهرستان خبر داد و گفت: اخلاگران در حوزه بهداشت و سلامت بدانند اشد مجازات در انتظار آنان است.

به گزارش عصر همدان، با شیوع کرونا ویروس جدید در ایران شاهد هستیم که طبق آمارهای رسمی تا ظهر ۱۴ اسفندماه جاری تعداد مبتلایان کرونا در کشور به ۲ هزار ۹۲۲ نفر و تعداد افراد فوت شده به ۹۲ نفر رسیده که از این تعداد ۵۵۲ نفر از مبتلایان بهبود یافته اند.

خبر بهبودی این افراد خبر خوشی در میان خبرهای ناخوشی است که از سوء استفاده اخلالگران سلامت به گوش می رسد.

اخلالگرانی که یا دست به احتکار تجهیزات یک بار مصرفی پزشکی از جمله ماسک و دستکش زده اند و یا مواد شوینده و ضدعفونی کننده را به صورت غیرمجاز و غیربهداشتی تولید و با قیمت های گزاف روانه بازار می کنند.

با این حال خوشبختانه با پیگیری ها و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) هر روز که می گذرد تعداد قابل توجهی از این سودجویان دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل داده می شوند.

این قبیل خاطیان در حوزه بهداشت و سلامت در تویسرکان هم هستند که به دست توانای متولیان امر دستگیر شدند.

در این باره، سیدرسول حسینی، فرماندار تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از کشف و ضبط یک کارگاه تولیدی غیرمجاز محلول های ضد عفونی کننده در این شهرستان خبر داد و گفت: در این روزها با توجه به شیوع کرونا بیشتر از همیشه به اخلال گران و خاطیان در بازار مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده اجازه خودنمایی نمی دهیم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) یک کارگاه تولیدی غیرمجاز و غیر بهداشتی تولیدی محلول های ضد عفونی کننده کشف شد و خاطیان به مراجع قانونی ارجاع داده شدند.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه اشد مجازات در انتظار اخلال گران در حوزه محصولات پزشکی و بهداشتی است، افزود: اجازه نمی دهیم سودجویان با بهداشت و سلامت مردم بازی کنند و از مردم می خواهیم در صورت مشاهده چنین مواردی در اسرع وقت تخلفات را به دستگاه های ذی صلاح اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52852
  • دیدگاه‌ها برای کشف و پلمب یک کارگاه غیرمجاز محلول های ضدعفونی کننده در تویسرکان/اشد مجازات در انتظار اخلالگران سلامت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.