• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

کشف و ضبط ابزار ارتباطی تقلب در کنکور، این بار در اسدآباد!

  • کد خبر : 157322
  • 12 تیر 1401 - 9:42
کشف و ضبط ابزار ارتباطی تقلب در کنکور، این بار در اسدآباد!

محمد امرایی با اشاره به شرکت هزار و ۹۸۹ داوطلب در گروه‌های پنجگانه در کنکور امسال اسدآباد، گفت: یک مورد دستگاه ارتباطی ویژه تقلب در کنکور کشف و ضبط شد. محمد امرایی، رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان اسدآباد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری کنکور ۱۴۰۱ در این شهرستان در گفتگو با خبرنگار […]

محمد امرایی با اشاره به شرکت هزار و ۹۸۹ داوطلب در گروه‌های پنجگانه در کنکور امسال اسدآباد، گفت: یک مورد دستگاه ارتباطی ویژه تقلب در کنکور کشف و ضبط شد.

محمد امرایی، رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان اسدآباد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری کنکور ۱۴۰۱ در این شهرستان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به با بکارگیری حداکثر امکانات شهرستان و با همکاری همه ادارات و نهادهای ذیربط در بهترین شرایط برای برگزاری کنکور امسال، گفت: ما از مدت‌ها قبل از شروع این رقابت با در نظر گرفتن شرایط مناسب محل‌های برگزاری عوامل اجرایی در هنگام ورود به حوزه، بازرسی داوطلبان، استفاده از دستگاه بازرسی و موبایل یاب در ورودی حوزه‌های امتحانی، افزایش فاصله صندلی داوطلبان و همچنین پیش‌بینی و آماده سازی اتاق‌های مخصوص برای داوطلبانی که مشکل جسمی دارند، محیطی آرام و کاملاً بهداشتی را فراهم کردیم.

وی گفت: در کنکور سراسری امسال هزار و ۹۸۹ داوطلب در گروه های ۵ گانه در دانشگاه پیام نور اسدآباد طی روزهای ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ تیرماه در دانشگاه پیام نور اسدآباد و مجتمع آموزشی خلیج فارس برگزار شد.

نماینده سازمان سنجش در کنکور ۱۴۰۱ اسدآباد از کشف و ضبط ابزار ارتباطی تقلب در کنکور امسال در اسدآباد خبر داد و گفت: بک دستگاه ارتباطی ویژه تقلبی از داوطلب کنکور امسال شهرستان اسدآباد، توسط عوامل حفاظت آزمون کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: با توجه به استفاده عوامل حفاظت آزمون از دستگاههای پیشرفته فرنکانس یاب و موبایل یاب این دستگاه ارتباطی جاسازی شده از داوطلب کنکور کشف و ضبط شد و پرونده داوطلب استفاده کننده از این وسیله برای طی مراحل قانونی تحویل مسئولین ذیربط شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=157322
  • دیدگاه‌ها برای کشف و ضبط ابزار ارتباطی تقلب در کنکور، این بار در اسدآباد! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.