• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

کشف محموله لاستیک قاچاق میلیاردی در همدان

  • کد خبر : 85899
  • 05 مهر 1399 - 19:49
کشف محموله لاستیک قاچاق میلیاردی در همدان

 سردار کامرانی صالح گفت: کامیون محموله لاستیک قاچاق میلیاردی در شهر همدان توقیف شد. به گزارش عصر همدان، سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان با اعلام خبر کشف محموله میلیاردی لاستیک قاچاق در همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تخلیه بار لاستیک قاچاق یک دستگاه کامیون در منزل مسکونی واقع در یکی […]

 سردار کامرانی صالح گفت: کامیون محموله لاستیک قاچاق میلیاردی در شهر همدان توقیف شد.

به گزارش عصر همدان، سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان با اعلام خبر کشف محموله میلیاردی لاستیک قاچاق در همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تخلیه بار لاستیک قاچاق یک دستگاه کامیون در منزل مسکونی واقع در یکی از شهرک های همدان ، بررسی موضوع  در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با همراهی عوامل بازرسی سازمان صمت استان به محل مورد نظر اعزام و کامیون در حال تخلیه بار لاستیک را توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در بازرسی از محل تخلیه بار، تعداد ۶۳حلقه لاستیک خودروی سنگین خارجی در مارک های مختلف و تعداد ۶ حلقه لاستیک سواری به همراه ۲۰ حلقه تویوپ خودروی سنگین به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

سردار کامرانی صالح در خاتمه با اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این رابطه، گفت: پرونده متهم در تعزیرات حکومتی استان در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=85899
  • دیدگاه‌ها برای کشف محموله لاستیک قاچاق میلیاردی در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.