• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

کشف بیش از ۱۲ تن برنج ایرانی احتکار شده در اسدآباد

  • کد خبر : 93585
  • 04 آذر 1399 - 8:21
کشف بیش از ۱۲ تن برنج ایرانی احتکار شده در اسدآباد

سردار سلمان امیری از کشف ۱۲ تن و ۵۴۰ کیلو گرم برنج ایرانی احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان اسدآباد خبر داد. سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از ۱۲ تن برنج ایرانی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه […]

سردار سلمان امیری از کشف ۱۲ تن و ۵۴۰ کیلو گرم برنج ایرانی احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان اسدآباد خبر داد.

سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از ۱۲ تن برنج ایرانی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با احتکار و گران فروشی کالاهای اساسی، ماموران انتظامی اسدآباد از احتکار مقادیر زیادی برنج ایرانی در یکی از منازل این شهرستان مطلع شدند.

وی گفت: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در بازرسی از منزل مورد نظر ۱۲ تن و ۵۴۰ کیلوگرم برنج ایرانی احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان ارزش محموله کشف شده را بنابه نظر کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93585
  • دیدگاه‌ها برای کشف بیش از ۱۲ تن برنج ایرانی احتکار شده در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.