• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7
فرماندار شهرستان نهاوند:

کشتار کودکان فلسطینی اوج وحشی‌گری صهیونیست‌هاست

  • کد خبر : 201278
  • 26 مهر 1402 - 11:11
کشتار کودکان فلسطینی اوج وحشی‌گری صهیونیست‌هاست
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: جنایت بی‌سابقه صهیونیست‌ها در کشتار کودکان و زنان بی‌گناه فلسطینی بار دیگر وحشی‌گری این رژیم منحوس را به همگان نشان داد.

به گزارش عصر همدان؛ ضرغام احمدوند در موردحمله صهیونیست‌ها به بیمارستان غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی گفت: این حادثه عظیم قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و بار دیگر نشان می‌دهد این رژیم از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نمی‌کند.

وی اظهار داشت: صهیونیست‌های کودک کش در این جنایت عظیم نشان دادند به هیچ اصول و قواعدی پایبند نیستند. احمدوند عنوان کرد: صهیونیست‌ها با کشتار کودکان وزنان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین بار دیگر خوی وحشی‌گری خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: کشتار و جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم و کشتار صدها مرد، زن و کودک بی‌گناه محکوم است و مردم دنیا نیز از این اقدام اعلام انزجار کردند.

فرماندار شهرستان نهاوند با ابراز تأسف و ناراحتی از کشتار کودکان و مردم بی‌دفاع فلسطین، گفت: جایگاه حقوق بشر کجاست و چرا مدعیان دروغین حقوق بشر در این خصوص اقدامی نمی‌کنند.

وی بیان داشت: صهیونیست‌ها و حامیان آمریکایی و غربی آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که با این اقدامات صهیونیست‌ها نمی‌توانند شکست خود را فراموش کنند.

احمدوند عنوان کرد: در سراسر دنیا مردم آزاده به خیابان‌ها آمدند و این جنایت بی‌سابقه را محکوم کردند که نشان می‌دهد این رژیم جعلی در اذهان مردم دنیا چقدر منفور است.

وی افزود: سراسر این رژیم جعلی در جنگ و ناامنی و شرارت و کشتار مردم مظلوم است ولی این اقدامات مانع از نابودی آن‌ها نخواهد شد.

فرماندار شهرستان نهاوند اظهار داشت: به یاری خدا و با رشادت نیروهای مقاومت قدس شریف آزاد خواهد شد و جنایت‌های صهیونیست‌ها هم بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی در پایان گفت: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند یار و یاور مظلوم هستند و همواره حمایت خود از آرمان قدس شریف را اعلام کردند و مشاهده می‌کنید در سراسر کشور تجمع‌هایی در حال برگزاری است که در شهرستان نهاوند نیز از ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه در مسجد جنب مصلی مراسمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201278
  • دیدگاه‌ها برای کشتار کودکان فلسطینی اوج وحشی‌گری صهیونیست‌هاست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.