• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

کسب یک مدال طلا و برنز حاصل تلاش بانوان همدان در چهارمین جشنواره ورزشی همسران و فرزندان پاسدار

  • کد خبر : 11788
  • 05 مرداد 1398 - 13:46
کسب یک مدال طلا و برنز حاصل تلاش بانوان همدان در چهارمین جشنواره ورزشی همسران و فرزندان پاسدار

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، از کسب یک مدال طلا و برنز در رشته های آمادگی جسمانی و دارت خبر داد.   فرزانه رزیان، مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با بیان اینکه از تاریخ یکم تا چهارم مردادماه چهارمین جشنواره ورزشی همسران […]

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، از کسب یک مدال طلا و برنز در رشته های آمادگی جسمانی و دارت خبر داد.

 

فرزانه رزیان، مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با بیان اینکه از تاریخ یکم تا چهارم مردادماه چهارمین جشنواره ورزشی همسران و فرزندان پاسدار برگزار شد گفت: این مسابقات به میزبانی شهر کرد بود و در مجموع از همدان ۴۳ نفر شرکت کننده حضور داشتند.
وی از کسب مدال طلا در رشته آمادگی جسمانی توسط سمیرا زمانی و کسب مدال برنز در رشته دارت توسط معصومه وثاقتی خبر داد و گفت: امسال در مسابقات انفرادی کسب مدال داشتیم اما در مسابقات تیمی موفق به کسب مقام نشدیم.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11788
  • دیدگاه‌ها برای کسب یک مدال طلا و برنز حاصل تلاش بانوان همدان در چهارمین جشنواره ورزشی همسران و فرزندان پاسدار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.