• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

کرونا مهمان ناخوانده بهاری ها/ برای قطع چرخه کرونا از منزل خارج نشوید

  • کد خبر : 53565
  • 19 اسفند 1398 - 10:29
کرونا مهمان ناخوانده بهاری ها/ برای قطع چرخه کرونا از منزل خارج نشوید

مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهار وجود بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان بهار را تایید کرد به گزارش عصر همدان؛ در پی انتشار خبر وجود یک مورد مثبت کرونا در شهرستان بهار گفتگویی با مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهار داشتیم. محمد به نشان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: آماری که ارائه می‌شود تنها […]

مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهار وجود بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان بهار را تایید کرد

به گزارش عصر همدان؛ در پی انتشار خبر وجود یک مورد مثبت کرونا در شهرستان بهار گفتگویی با مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهار داشتیم.

محمد به نشان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: آماری که ارائه می‌شود تنها از طریق رئیس دانشگاه علوم پزشکی امکان پذیر است و مدیران شبکه بهداشت و حتی فرمانداران نیز مجاز به ارائه آمار نیستند.

به نشان ادامه داد: با توجه به صحبت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم اکنون همه شهرستان‌های استان همدان آلوده به بیماری کرونا هستند و شهرستان بهار نیز از این لیست قرار دارد.

وی بیمارستان سینا را تنها بیمارستان مختص این بیماری در استان عنوان کرد و گفت: در صورتی که این بیماری همه گیر شود از ظرفیت همه استان استفاده خواهد شد.

به نشان در خصوص شایعات موجود در مورد وجود ۱۰ موارد مشکوک به این بیماری در شهرستان بهار گفت: اگر مورد مشکوکی وجود داشته باشد از آنها تست گرفته می شود.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهار مدت زمان جواب تست کرونا را حداقل ۲۴ ساعت عنوان کرد و گفت: اگر موارد مشکوک زیاد باشد ممکن است این زمان بیشتر شود چرا که این افراد باید در نوبت قرار بگیرند تا جواب تست بیماری مشخص شود.

وی در ادامه گفت: مردم به جای اینکه بر روی تعداد نفرات کرونایی متمرکز شوند بهتر است تا حد ممکن از منزل خارج نشود تا این چرخه قطع شود.

به نشان ادامه داد: تمام حرف ما این است که مردم برای سلامت خود، خانواده و اجتماع این چرخه را قطع کنند و مگر در موارد اضطرار از خانه خارج نشوند در محل هایی که اجتماع وجود دارد حضور پیدا نکند و بهداشت خود را رعایت کنند تا انتقال دهنده این ویروس نباشند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53565
  • دیدگاه‌ها برای کرونا مهمان ناخوانده بهاری ها/ برای قطع چرخه کرونا از منزل خارج نشوید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.