• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد:

کاهش ۶۰ درصدی تصادفات جاده‌ای در همدان

  • کد خبر : 213367
  • 07 فروردین 1403 - 11:29
کاهش ۶۰ درصدی تصادفات جاده‌ای در همدان
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه آمار تصادفات و فوتی‌ها نسبت به سال قبل ۶۰ درصد کاهش داشته است، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون هیچ یک از فوتی‌ها در جاده‌های استان مربوط به مسافران سایر استان‌ها نبوده است.

فکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به اینکه مسافرت‌های نوروزی همچنان ادامه دارد، گفت: در حال حاضر حجم تردد در جاده‌های استان همدان در مسیر رفت و برگشت بالا است.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در تردد جاده‌ها وجود ندارد، افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته تصادف خاصی که منجر به فوت باشد، نبود.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه آمار تصادفات و فوتی‌ها نسبت به سال قبل ۶۰ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون هیچ یک از فوتی‌ها در جاده‌های استان مربوط به مسافران سایر استان‌ها نبوده است.

فکری خاطرنشان کرد: تا امروز چهار مورد تصادف منجر به فوت داشته‌ایم که مربوط به افراد بومی استان و در جاده‌های فرعی و روستایی بوده است.

وی در پایان تأکید کرد: قطعا ترافیک تردد تا پایان طرح نوروزی و تعطیلات در جاده‌های استان وجود دارد و با توجه به اینکه وضعیت هوا نیز مساعد‌تر می‌شود شاهد افزایش سفرها خواهیم بود.

گفتنی است به گفته رئیس سازمان اورژانس کشور، در نوروز ۱۴۰۳ حدود هفت درصد کاهش حوادث ترافیکی و ۱۰ درصد کاهش مصدومان تصادفات را داشته‌ایم.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213367
  • دیدگاه‌ها برای کاهش ۶۰ درصدی تصادفات جاده‌ای در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.