• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
نماینده مردم نهاوند در مجلس خبر داد:

پیگیری طرح تأمین نیروی انسانی آموزش‌وپرورش

  • کد خبر : 200601
  • 19 مهر 1402 - 10:38
پیگیری طرح تأمین نیروی انسانی آموزش‌وپرورش
نماینده نهاوند در مجلس گفت: پیگیر تسریع در اجرای طرح تأمین نیروی انسانی آموزش‌وپرورش هستیم.

علیرضا شهبازی در گفتگو با عصر همدان، گفت: پیرو پیگیری تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست طرح تأمین نیروی انسانی آموزش‌وپرورش تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شد.

وی به‌عنوان یکی از امضاء کنندگان این درخواست گفت: با توجه به کمبود شدید نیروی انسانی و معلم برای کلاس‌های درس مدارس و با توجه به پیگیری‌های قبلی، نمایندگان امضاکننده مجدانه پیگیر این مسئله هستند.

شهبازی ادامه داد: امیدواریم با موافقت هیئت‌رئیسه جهت حصول نتیجه هرچه سریع‌تر در دستور کار مجلس محترم قرار گیرد. وی افزود: با این اقدام بسیاری از مشکلات آموزش پرورش در بخش نیروی انسانی رفع خواهد شد.

نماینده نهاوند در مجلس بیان داشت: مباحث مربوط به آموزش‌وپرورش از اولویت‌های این روزهای نمایندگان است و با توجه به اهمیت آن تسریع در اجرای این طرح پیگیری می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه این طرح قبلاً موردبررسی و موافقت بسیاری از دستگاه‌ها و مدیران اجرایی قرارگرفته است تلاش داریم هرچه سریع‌تر آن را به نتیجه برسانیم.

شهبازی در پایان گفت: اهمیت حضور معلم در کلاس‌های درس بسیار موضوع مهمی است که امیدواریم این طرح این مشکل و دغدغه والدین و دانش آموزان را حل کند.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200601
  • دیدگاه‌ها برای پیگیری طرح تأمین نیروی انسانی آموزش‌وپرورش بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.