• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

پایان آسفالت کوچه‌های خاکی، سرآغاز توسعه در شهرک ولیعصر(عج)

  • کد خبر : 92293
  • 24 آبان 1399 - 12:43
پایان آسفالت کوچه‌های خاکی، سرآغاز توسعه در شهرک ولیعصر(عج)

سید مسعود عسگریان گفت: شهرک ولیعصر(عج) برای پروژه‌های بزرگتر مهیا می‌شود. به گزارش عصر همدان، شهرداری منطقه چهار همدان در سال جاری موفق شد با آسفالت‌ریزی گسترده، مشکل شهروندان در ۸۴ کوچه خاکی و فرسوده را برطرف سازد. سید مسعود عسگریان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تقدیر از عملکرد شهرداری منطقه چهار در اجرای […]

سید مسعود عسگریان گفت: شهرک ولیعصر(عج) برای پروژه‌های بزرگتر مهیا می‌شود.

به گزارش عصر همدان، شهرداری منطقه چهار همدان در سال جاری موفق شد با آسفالت‌ریزی گسترده، مشکل شهروندان در ۸۴ کوچه خاکی و فرسوده را برطرف سازد.

سید مسعود عسگریان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تقدیر از عملکرد شهرداری منطقه چهار در اجرای پروژه‌های مختلف شهری گفت: شهرک ولیعصر(عج) سال‌هاست که با مشکل آسفالت مواجه است و کوچه‌های خاکی متعدد باعث بروز مشکلات مختلف شهری و اجتماعی برای شهروندان این منطقه شده بود که با برنامه‌ریزی و همت تلاشگران شهرداری موجب افزایش رضایت ساکنان شده است.

سیدمسعود عسگریان با اشاره به اینکه همیشه آسفالت از دغدغه‌های شهروندان بوده است، گفت: عزم جدی شهردار منطقه چهار در راستای برطرف کردن مشکلات عدیده و قدیمی آسفالت و کوچه‌های خاکی نشان از شروع پروژه‌های زیرساختی مهم و اثرگذار در این شهرک است که به یاری خدا و با حمایت شورای اسلامی شهر همدان به نتایج خوب و رضایت‌بخشی منجر شده است.

سیدمسعود عسگریان با اشاره به اینکه اغلب ساخت‌ و سازها در شهرک ولیعصر(ع) خارج از ضوابط شهری است، افزود:‌ اگر ساکنان این منطقه خود را ملزم به دریافت پروانه ساختمان و پرداخت عوارض‌‌های سالانه کنند، مطمئنا خدمات بیشتر و با کیفیت‌تری را از شهرداری دریافت می‌کنند.

وی گفت: همه تلاش شهرداری و شورای شهر بر این است که باری از دوش مردم برادرد و با کم کردن مشکلات و اجرای پروژه‌های تاثیرگذار، کیفیت زندگی شهری را برای شهروندان افزایش دهند و این وظیفه‌ای دوطرفه است که شهروندان هم باید شهرداری را یاری دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: این شورا در حمایت از مناطق کم‌برخوردار، سال گذشته دریافت پروانه ساختمان را در قسمت‌هایی از شهر رایگان کرد و این نشان‌دهنده عزم این شورا بر یاری قشر آسیب‌پذیر است.
عسگریان همچنین از طرف همه اعضای محترم شورای شهر، از تلاش‌های بی‌وقفه مدیر محترم منطقه جناب آقای یوسفی‌نوید و تمامی کارکنان خدوم شهرداری منطقه چهار بخاطر خدمت‌رسانی مطلوب به ویژه آسفالت معابر در شهرک ولیعصر(ع) تقدیر و تشکر کرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان نیز گفت: با توجه به اینکه مسئله آسفالت یکی از اولویت‌های شهروندان است و مردم در برخی از مناطق شهر همدان سال‌هاست با این مشکل دست و پنجه نرم ‌می‌کنند، تصمیم بر آن شد که این معضل در همه محدوده منطقه چهار شهرداری همدان به طور کلی برطرف شود.

مجید یوسفی‌نوید گفت: تمامی کوچه‌های خاکی یا دارای آسفالت فرسوده در شهرک ولیعصر(عج) در اولویت ترمیم و بهسازی قرار گرفت که پس از استعلام از شرکت‌های خدمات‌رسان، آسفالت‌ریزی ۸۴ کوچه در آبان‌ماه سال جاری به اتمام رسید که منجر به حل مشکلات خانواده‌های زیادی شد.

یوسفی‌نوید تاکید کرد: آسفالت معابر، اولویت اول شهرداری منطقه چهار در سال جاری بود که در کنار آن مجموعه اقداماتی هم در شهرک ولیعصر انجام شد که امید است با جلب اعتماد شهروندان این منطقه، موجب حمایت و همراهی بیش از پیش آنان در آینده باشیم.

یوسفی‌نوید با اشاره به پخش و تسطیح ۷۵۰۰ تن آسفالت با هزینه ۴۵ میلیارد ریال در شهرک ولیعصر(عج)، گفت: آسفالت معابر گام اول توسعه این منطقه است و برای ادامه این راه، مسائلی همچون زیباسازی، مقاوم‌سازی و تثبیت واحدهای تجاری را در برنامه داریم که فقط با همراهی و قانون‌مداری شهروندان میسر خواهد بود.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان تاکید کرد: از شهروندان می‌خواهیم با تفکیک و ساخت‌وساز اصولی، آسایش و امنیت را برای خود و سایرین ایجاد کنند و در آینده درگیر مشکلات متعدد نشوند و شهرداری را در توسعه و زیباسازی این شهرک یاری دهند تا چهره این قسمت از شهر به مرور زمان شکل بهتری پیدا کند.

یوسفی نوید، احداث پارک ۱۱ هزار متری، تعریض و گشایش ورودی شهرک با هدف سهولت در تردد، پیاده‌روسازی برای نخستین‌بار، لوله‌گذاری یک کیلومتر از جوی نهری وسط خیابان اصلی و خارج کردن شهرک ولیعصر(عج) با اتصال به انتهای حصار مطهری را از جمله اقدامات موثر شهرداری منطقه چهار عنوان کرد که امید است در توسعه و رونق این منطقه اثرگذار باشد.

کارشناس و ناظر آسفالت شهرداری منطقه چهار نیز با اشاره به اینکه در این شهرک ساخت‌ و سازها اغلب به صورت غیراصولی و خارج از ضوابط شهرسازی ساخته شده است، گفت: خیلی از کوچه‌ها دارای شرایط مطلوب همچون زیرسازی و شیب استاندارد د نبود که با تلاش گروه‌های فنی تا حدامکان این مشکل برطرف و کوچه‌ها آماده آسفالت‌ریزی شد.

رضا باقری با اشاره به وجود برخی کوچه‌های خاکی اشاره کرد و افزود: تعدادی از کوچه‌ها مشکل فاضلاب دارند که امید است با حل این موضوع از سوی شرکت آب و فاضلاب و پیگیری ساکنان، این معابر در فهرست آسفالت سال ۱۴۰۰ قرار بگیرد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92293
  • دیدگاه‌ها برای پایان آسفالت کوچه‌های خاکی، سرآغاز توسعه در شهرک ولیعصر(عج) بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.