• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
استاندار همدان تاکید کرد:

«وعده صادق» نمایش کوچکی از قدرت عظیم جمهوری اسلامی

  • کد خبر : 214603
  • 29 فروردین 1403 - 10:33
«وعده صادق» نمایش کوچکی از قدرت عظیم جمهوری اسلامی
استاندار همدان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران بدنبال حمله و جنگ نیست، گفت: اما در دفاع از مردم و خاک خود هیچ‌وقت کوتاه نیامده، بنابراین با این عملیات باشکوه وارد عمل شده و با یک اقدام ضربتی کوچک در مقیاس با توان بازدارندگی جمهوری اسلامی دشمنان را تادیب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»، علیرضا قاسمی‌فرزاد، صبح امروز در برگزاری مراسم رژه روز ارتش با عرض تبریک به مناسب این روز بزرگ، اظهار کرد: این روز عظیم با نظر امام عزیز بنیانگذاری شده و با این کار جلوی یک توطئه را گرفتند.

وی افزود: در آغازین روزهای انقلاب اسلامی که فرمانده‌های وابسته که یا فرار کرده بودند یا در زندان بودند، با این وضعیت ارتش نیروی زمینی دچار انحلال بود که امام خمینی(ره) با دم مسیحایی خود روح دیگری به آن بخشید.

استاندار همدان با بیان اینکه امام با بزرگداشت این روز یک هویت جدیدی را به ارتش بخشید، عنوان کرد: نیروی زمینی ارتش و فرزندان ایران، همواره در عرصه‌های مختلف به صیانت از ارزش‌ها و حفاظت از مردم، همت گماشته‌اند.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: در دوران ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، ارتشیان دلیرمرد که به همراه رزمندگان دیگر، یکی از نیروی‌های قدرتمندی بودند که از نظام حفاظت کردند و
در عملیات‌های مختلف از مرزهای این کشور محافظت کردند.

وی با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش، در این سال‌هاحماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند، ادامه داد: ارتش قدرتمند ما به فرماندهی مقام معظم رهبری، در هیچ شرایطی دست از صیانت این مرز و بوم و حفظ امنیت مردم برنداشته است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش همواره با چشم تیزبین و نیروی قدرتمند خود در کنار سپاه، بسیج و سایر ارگان‌ها، نظم و امنیت را برای آرامش مردم حفظ و تامین کرده است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اتفاقات غرورآفرین عملیات وعده صادق که نمونه کوچکی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود، یادآور شد: بعد از شش ماه وحشی‌گری و تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی، به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی‌گناه غزه و همچنین تعرض به خاک کشور عزیزمان، به شهادت رساندن سرداران این مرز و بوم، در یک دفاع مشروع دشمن را جای خود نشاندیم.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران بدنبال حمله و جنگ نیست، عنوان کرد: اما در دفاع از مردم و خاک خود هیچ‌وقت کوتاه نیامده، بنابراین با این عملیات باشکوه
وارد عمل شده و با یک اقدام ضربتی کوچک در مقیاس با توان بازدارندگی جمهوری اسلامی دشمنان را تادیب کرد.

استاندار همدان همچنین افزود: در این عملیات فقط ۳۰۰ پهباد و موشک به خاک دشمن فرستادیم که این نمایش کوچکی از قدرت عظیم جمهوری اسلامی است که آنها بدانند جمهوری اسلامی می‌تواند، میلیون‌ها موشک بر سر صهیونیست‌ها بفرستد و اثری از آنها بر روی زمین نماند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: جمهوری اسلامی چنان به قدرت بالایی دست یافته، که هیچ دشمنی نمی‌تواند در تقابل با آن عرض‌اندام کرده، امنیت و آرامش این مرز و بوم و مردم بواسطه خون فرزندان راستین ایران زمین است.

وی در پایان از تلاش‌ها و زحمات این دلیرمردان که در مرزها و جای‌جای کشور، شبانه‌روز برای تامین امنیت و عزت کشور تلاش می‌کنند، تشکر کرد.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214603
  • دیدگاه‌ها برای «وعده صادق» نمایش کوچکی از قدرت عظیم جمهوری اسلامی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.