• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

همه ی ارگان ها و مسئولین مربوط، علیه زمین خواری بسیج شوند

  • کد خبر : 158587
  • 29 تیر 1401 - 8:36
همه ی ارگان ها و مسئولین مربوط، علیه زمین خواری بسیج شوند

علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه استانی کارگروه فراقوه‌ای مبارزه با زمین‌خواری گفت: دستگاه‌های مسئول در زمینه مقابله با زمین خواری بر اساس تجربیات به دست آمده، راهکارهای مناسب برای مقابله با زمین‌خواری را احصا و به عنوان یک بسته پیشنهادی به مراجع تصمیم‌گیر ارائه کنند. به گزارش عصرهمدان؛ استاندارد همدان در جلسه استانی کارگروه فراقوه‌ای […]

علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه استانی کارگروه فراقوه‌ای مبارزه با زمین‌خواری گفت: دستگاه‌های مسئول در زمینه مقابله با زمین خواری بر اساس تجربیات به دست آمده، راهکارهای مناسب برای مقابله با زمین‌خواری را احصا و به عنوان یک بسته پیشنهادی به مراجع تصمیم‌گیر ارائه کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ استاندارد همدان در جلسه استانی کارگروه فراقوه‌ای مبارزه با زمین‌خواری گفت: دستگاه‌های مسوول در زمینه مقابله با زمین خواری بر اساس تجربیات به دست آمده، راهکارهای مناسب برای مقابله با زمین‌خواری را احصا و به عنوان یک بسته پیشنهادی به مراجع تصمیم‌گیر ارائه کنند.

قاسمی فرزاد از فرمانداران خواست جلسه کارگروه فراه‌قوه‌ای مبارزه با زمین‌خواری را در شهرستان‌ها نیز برگزار کنند.‌

استاندارد همدان ادامه داد: جهاد کشاورزی باید از ساخت و سازهای غیر قانونی جلوگیری کند و همچنین شهرداری و سازمان جهاد کشاورزی نیز باید پیش از آغاز ساخت و سازهای غیرقانونی از آن جلو گیری بعمل آورده و مانع این تخلف شوند.

وی با بیان این که اجرای قانون وظیفه و تکلیفی است که برعهده مسئولان دولتی است و باید به نحو دقیق و درستی انجام شود، اضافه کرد: بی‌شک اجرای این قانون به صورت واحد در سراسر کشور با اشکالاتی وارد است، بنابراین لازم است که مقتضیات و ظرفیت‌ها و امکانات مناطق مختلف در نظر گرفته شود.

قاسمی فرزاد همچنین افزود: متاسفانه زمین‌خواری، ضربه‌های بسیار بزرگ و جبران ناپذیری به اراضی در سطح کشور وارد کرده‌ است.

استاندارد همدان اضافه کرد: طبق گزارش‌های موجود، بیشترین تعداد پرونده‌های ساخت وساز غیر قانونی، مربوط به سنوات گذشته است که احکام تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز صادر شده اما به هر دلیلی اجرا نشده است.

قاسمی فرزاد در آخر خاطر نشان کرد: با فشار زیاد و محدودیت‌های فراوان نیز نمی‌توان در زندگی طبیعی مردم دست بُرد و محدودیت‌های خاصی برای باغات و فضای سبز ایجاد کرد؛ چرا که این کار ها مردم را بیشتر به سوی فساد اداری و سازمانی سوق می‌دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158587
  • دیدگاه‌ها برای همه ی ارگان ها و مسئولین مربوط، علیه زمین خواری بسیج شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.