• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
مدیرکل غله و بازرگانی استان همدان:

همه مطالبات گندم‌کاران تا پایان شهریورماه پرداخت می‌شود

  • کد خبر : 195174
  • 06 شهریور 1402 - 8:26
همه مطالبات گندم‌کاران تا پایان شهریورماه پرداخت می‌شود
مدیرکل غله و بازرگانی استان همدان از پرداخت تمام مطالبات گندم‌کاران تا پایان شهریورماه خبرداد و گفت: تاکنون 70 درصد مطالبات گندم‌کاران استان همدان پرداخت شده است و تمام مطالبات این قشر زحمتکش تا پایان شهریورماه پرداخت می‌شود.

سیدحسین خوانساری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه تا امروز پنجم شهریورماه بیش از ۴۰۵ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است گفت: به تفکیک شهرستان‌ها بیشترین میزان خرید گندم از شهرستان رزن با ۷۴هزارتن و کمترین میزان خرید گندم از شهرستان فامنین با ۶ هزارو ۵۰۰ تن است.

وی با اشاره به اینکه میزان تحویل گندم در شهرستان همدان ۳۱ هزار تن است افزود: کبودرآهنگ ۷۳ هزار تن، اسدآباد ۵۷ هزار تن، ملایر ۲۷ هزار تن، درگزین ۲۳ هزار تن، بهار ۱۹ هزار تن و تویسرکان ۱۶ هزار تن گندم را تحویل دادند.

مدیرکل غله و بازرگانی استان همدان خاطرنشان کرد:  بیش از ۱۶۸ هزار تن گندم توسط بخش خصوصی، بیش از ۲۰۴ هزار تن توسط تعاون روستایی، ۱۳ هزار و ۸۸۴ تن گندم توسط کارخانجات و ۱۷  هزار و ۶۸۹ تن از گندم کشاورزان توسط مراکز دولتی خریداری شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ارزش کل گندم خریداری شده از کشاورزان استان ۶ هزارو ۹۴ میلیارد تومان بوده است عنوان کرد:  ۴ هزار و ۲۵۷  میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است.

خوانساری از پرداخت تمام مطالبات گندم‌کاران تا پایان شهریورماه خبرداد و گفت: تاکنون ۷۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان همدان پرداخت شده است و تمام مطالبات این قشر زحمتکش تا پایان شهریورماه پرداخت می‌شود.

وی درپایان خاطرنشان کرد: گندم‌کاران می‌توانند تا پایان شهریورماه گندم‌های خود را تحویل مراکز تعیین شده دهند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195174
  • دیدگاه‌ها برای همه مطالبات گندم‌کاران تا پایان شهریورماه پرداخت می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.