• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

همزمانی برپایی نمایشگاه کتاب در بهار با زمان شیوع بیماری کرونا

  • کد خبر : 53949
  • 21 اسفند 1398 - 10:47
همزمانی برپایی نمایشگاه کتاب در بهار با زمان شیوع بیماری کرونا

نمایشگاه کتاب با تخفیف بی‌سابقه ۶۰ تا ۷۰ درصدی مدتی است که در شهر بهار برپا شده است که همزمانی آن با انتشار ویروس کرونا باعث بروز انتقاداتی شده است. به گزارش عصر همدان؛ نمایشگاه کتاب در بهار از تاریخ ۲۵ بهمن ماه کار خود را آغاز کرد و پایان کار آن ۲۵ اسفند اعلام […]

نمایشگاه کتاب با تخفیف بی‌سابقه ۶۰ تا ۷۰ درصدی مدتی است که در شهر بهار برپا شده است که همزمانی آن با انتشار ویروس کرونا باعث بروز انتقاداتی شده است.

به گزارش عصر همدان؛ نمایشگاه کتاب در بهار از تاریخ ۲۵ بهمن ماه کار خود را آغاز کرد و پایان کار آن ۲۵ اسفند اعلام شده است، شیوع بیماری کرونا در کشور کار این نمایشگاه را که از آن به عنوان یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهرستان می توان یاد کرد، با اختلال ایجاد کرده است.

با وجود شیوع بیش از پیش بیماری و تعطیلی بسیاری از تجمعات همچون نماز جمعه همچنان شاهد تبلیغات وسیع این برای بازدید از این نمایشگاه هستیم که همین موضوع باعث انتقادهایی به کار نمایشگاه شده است.

در این باره گفتگویی با رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان بهار داشتیم و از چگونگی کار این نمایشگاه جویا شدیم.

فتح الله ضابطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در این باره گفت: تراکم جمعیت در نمایشگاه کتاب بسیار کم است به طوری که ممکن است در یک ساعت یک یا دو نفر به این نمایشگاه مراجعه کنند از طرفی نمایشگاه در مکان بسیار بزرگی دایر شده و تجمعی در آن صورت نمی گیرد.

ضابطی ادامه داد: همچنین دستکش های یکبار مصرف در ورودی این نمایشگاه قرار داده شده تا بازدیدکنندگان با استفاده از آن اقدام به انتخاب کتاب کنند.

وی ادامه داد: زمان برپایی نمایشگاه تا ۲۵ اسفند بود که هم اکنون نیز در حال پایان است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی بهار ادامه داد: این نمایشگاه یک حرکت فرهنگی بسیار خوب در سطح شهرستان بود که متاسفانه با شیوع بیماری کرونا مصادف شد و آنچنان که باید از آن استقبال نشد در هر صورت امیدواریم سال آینده در شرایط بهتر بتوانیم نمایشگاه های این چنین را بار دیگر برای مردم برپا کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53949
  • دیدگاه‌ها برای همزمانی برپایی نمایشگاه کتاب در بهار با زمان شیوع بیماری کرونا بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.