• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
فرماندار نهاوند:

هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای فراوان نظام است

  • کد خبر : 194383
  • 31 مرداد 1402 - 9:38
هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای فراوان نظام است
فرماندار نهاوند گفت: در هفته دولت چندین پروژه در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود و این هفته فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است.

به گزارش عصر همدان، ضرغام احمدوند در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دولت گفت: در این هفته ۱۰ کمیته مختلف برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را اجرا می‌کنند. وی اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و هنری برگزار می‌شود و پروژه‌های مختلفی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

احمدوند افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و بیان پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف است. فرماندار نهاوند گفت: خدمت به مردم و اقدامات فرهنگی و اجتماعی انجام‌شده در این هفته ضرورت دارد در راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین در جامعه باشد.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند اقدامات نظام را کم‌رنگ جلوه بدهند ولی این رسالت ما است که با خدمت به مردم در جامعه امید ایجاد کنیم. فرماندار نهاوند افزود: دستگاه‌ها اقداماتی را که انجام دادند در این هفته به اطلاع مردم برسانند و با تلاش مضاعف کام مردم را شیرین کنند.

وی اظهار داشت: لازم است میز خدمت در ادارات ایجاد شود و دستگاه‌ها همچون گذشته تکریم ارباب‌رجوع را در دستور کار داشته باشند و مردم را با خدمات‌دهی خود امیدوار کنند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: ادارات خدمت رسان با یکدیگر هماهنگی داشته باشند و کارهای مردم را انجام دهند و نمایی خوب از عملکرد دولت انقلابی را به سمع و نظر مردم برسانند.

احمدوند گفت: پروژه‌های قابل‌افتتاح و کلنگ زنی با توجه به اینکه برخی طرح‌ها برای بهر برادری آماده‌شده‌اند پس از بازنگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوار کردن مردم بسیار اهمیت دارد و همه باید در این راستا تلاش کنند تا به یاری خدا در پایان سال انتخابات خوب و باشکوهی را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194383
  • دیدگاه‌ها برای هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای فراوان نظام است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.