• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
فرماندار ملایر عنوان کرد:

نهضت ملی مسکن ملایر در مدار پیشرفت

  • کد خبر : 212862
  • 20 اسفند 1402 - 8:53
نهضت ملی مسکن ملایر در مدار پیشرفت
فرماندار ملایر گفت: بخش بزرگی از مسیر پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان طی شده است و ملایر از پیشتازان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ سلمان اسماعیلی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای تامین مسکن شهرستان ملایر با اشاره اقدامات انجام شده در راستای نهضت ملی مسکن در شهرستان گفت: بخش بزرگی از مسیر پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان طی شده است و ملایر از پیشتازان است.

وی به آخرین وضعیت ساخت پروژه ۵۶۲ واحد برای متقاضیان شهر ملایر اشاره کرد و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال پیگیری و ساخت است.

فرماندار ملایر به کلنگ زنی پروژه بزرگ شهرک های ایمان و امید اشاره کرد و افزود: زمین مورد نیاز برای قانون جهش تولید مسکن و قانون جوانی جمعیت در شهرستان ملایر تامین شده است.

وی به انجام مطالعات کارشناسی برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرستان اشاره کرد و گفت: ۲روش کلی برای ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن، پیش روی ما است.

اسماعیلی بیان کرد: بر اساس این ۲روش کلی یا واحد‌های مسکونی را دولت برای مردم ساخته و یا پس از واگذاری زمین و پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن توسط خود متقاضیان انجام می شود.

وی تاکید کرد: پس از انجام مراحل و مطاعات کارشناسی تصمیم نهایی به مردم شهرستان ملایر اعلاام شده تا متقاضیان نهضت ملی مسکن از این خدمات نظام بهره مند شوند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه پیامک افتتاح حساب و ثبت نام قطعی برای ۲هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن ارسال شده است، تصریح کرد: فراخوان سایر متقاضیان نیز به زودی و پس از تعیین بانک عامل انجام می شود.

وی به آخرین وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در شهرهای جوکار و ازندریان اشاره کرد و گفت: امور اداری در راستای این طرح در مراحل پایانی قرار داشته و قرعه کشی واگذاری زمین ها انجام شده است.

اسماعیلی بیان کرد: به زودی قرارداد واگذاری زمین ها منعقد شده و رمین تحویل متقاضیان برای ساخت می شود.

وی بیان کرد: در شهر زنگنه زمین مورد نیاز تامین شده و در شهرهای سامن و اسلامشهر آق گل زمین مورد نیاز تعیین و پس از اتمام مراحل باقی مانده اداری، پیامک های افتتاح حساب برای متقاضیان ارسال می شود.

انتهای خبر /گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212862
  • دیدگاه‌ها برای نهضت ملی مسکن ملایر در مدار پیشرفت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.