• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8
رئیس سازمان تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی نهاوند:

نهاوند، شهری که نرخ کرایه تاکسی در آن تغییری نکرده است

  • کد خبر : 196977
  • 21 شهریور 1402 - 11:01
نهاوند، شهری که نرخ کرایه تاکسی در آن تغییری نکرده است
رئیس سازمان تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی نهاوند گفت: با تعدادی از رانندگان متخلف به خاطر افزایش خودسرانه کرایه تاکسی برخورد شده است.

به گزارش عصر همدان، در روزهای اخیر همشهریان از افزایش نرخ کرایه در برخی مسیرها توسط تاکسی‌های سطح شهر گلایه داشتند. شهروندان از مسئولان برای بررسی این موضوع و علت افزایش خودسرانه نرخ کرایه درخواست و مطالبه داشتند که به چه علت کرایه ها در این موقع از سال افزایش یافته است.

وحید باباذین رئیس سازمان تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی نهاوند در این خصوص در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: کرایه تاکسی‌های سطح شهر نهاوند هیچ گونه افزایش قیمتی در روزهای اخیر نداشته و رانندگان تاکسی باید بر اساس همان نرخ مصوب مسافران را جابجا کنند.

وی با بیان اینکه ما تابع قانون هستیم اظهار داشت: در روزهای اخیر تعداد کمی از رانندگان تاکسی در اقدامی سرخود و غیر قانونی اقدام به افزایش کرایه تاکسی کردند که با این تعداد با کمک مردم و ماموران سازمان تاکسیرانی شناسایی و برخورد قانونی شد.

باباذین با بیان اینکه در صورت افزایش سرخود و غیر قانونی کرایه تاکسی رانندگان متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند، گفت: مردم می توانند هر گونه گرفتن کرایه اضافه یا تخلف رانندگان تاکسی را به همراه شماره پلاک تاکسی به سازمان تاکسیرانی نهاوند واقع در ابتدای شهرک شهید حیدری اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=196977
  • دیدگاه‌ها برای نهاوند، شهری که نرخ کرایه تاکسی در آن تغییری نکرده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.