• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
2
پیشنهاد دبیر اجرایی کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان:

نمایش بزرگ «فصل شیدایی» همزمان با روز خبرنگار آغاز شود

  • کد خبر : 192478
  • 15 مرداد 1402 - 9:32
نمایش بزرگ «فصل شیدایی» همزمان با روز خبرنگار آغاز شود
دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان از پیشنهاد برای آغاز اجرای نمایش بزرگ "فصل شیدایی" همزمان با روز خبرنگار خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ سردار «مهدی فرجی» در حاشیه بازدید استاندارد همدان از ستاد اجرایی کنگره شهدا، اظهار کرد: نمایش میدانی و چندرسانه‌ای فصل شیدایی قرار بود از روز جمعه بیستم مردادماه آغاز شود که پیشنهاد می‌کنیم این نمایش به مناسبت روز خبرنگار و در راستای تکریم این قشر، دو روز زودتر افتتاح و آماده اکران شود.

وی با تبریک پیشاپیش روز خبرنگار و با تقدیر از زحمات خبرنگاران در راستای پوشش اخبار و اطلاعات دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان عنوان کرد: اصحاب رسانه نقش و رسالت مهمی در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت بر دوش دارند و این نقش رسانه نه تنها یک شعار بلکه یک راهبرد بنیادی است.

سردار فرجی ادامه داد: نمایش چندرسانه‌ای فصل شیدایی روایتی از خلقت تا ظهور است و مقرر شده به مدت دو هفته هر شب در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان به اجرا در بیاید. پیشنهاد می‌کنیم اصحاب رسانه همزمان با قرار گرفتن در ایام هفته خبرنگار حتما از این نمایش بازدید کنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه رسانه در تبیین شاخص‌های ایثار و شهادت نقشی تعیین‌کننده دارد، اضافه کرد: از اصحاب رسانه تقاضا داریم در این مدت باقی مانده تا اجلاسیه کنگره، بیش از پیش اخبار و اقدامات کنگره را پوشش دهند تا مردم بیشتر و بهتر در جریان این رویداد بزرگ فرهنگی ملی قرار بگیرند.

گفتنی است؛ پیشنهاد سردار مهدی فرجی برای افتتاحیه نمایش فصل شیدایی، با موافقت استاندارد همدان مواجه و این برنامه دو روز زودتر از موعد مقرر و در تاریخ چهارشنبه هجدهم شهریورماه به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192478
  • دیدگاه‌ها برای نمایش بزرگ «فصل شیدایی» همزمان با روز خبرنگار آغاز شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.