• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
استاندار همدان تاکید کرد:

فرهنگ، پاشنه آشیل کشور

  • کد خبر : 209713
  • 29 دی 1402 - 14:44
فرهنگ، پاشنه آشیل کشور
استاندار همدان گفت: الان نقطه آسیب و پاشنه آشیل ما مبحث فرهنگی‌ است که دشمنان روی نقطه دست گذاشته و با این کار می‌خواهند علاوه بر فروپاشی بنیان خانواده، بنیان جامعه و تمامیت ارضی کشور متلاشی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان همدان با اشاره بیانات علمی نخبگان عنوان کرد: از ارائه مطالب ارزشمند همه عزیزان بسیار استفاده کردم.

وی ادامه داد: این مطالب در موضوعات مختلف، اعم از زیست شهر نوین مولد در شهر، ارتقاء سطح آموزش‌های مهارتی، بهینه‌سازی مصرف آب، ارتقاء سطح دانش‌بنیان‌ها، ارتقاء سطح دانایی و هوشمندی دانش‌آموزان، تقویت کنشگر خانواده و دیگر مطالبی که فرصت نشد ارائه شوند، به شایستگی ارائه شد.

استاندار همدان با تاکید بر موضوع همراهی و هماهنگی در انجام کارها، بیان کرد: این وحدت بسیار مهم بوده، اینجا بحث مطالبه‌گری نبوده و مهم‌ترین بحث که همان وحدت در انجام پرژه‌ها مدنظر بوده که بایستی انجام شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه ارتباط و تعامل بسیار نزدیکی بین ما با مجموعه‌های اندیشه‌ورز در مجمع بسیجیان استان وجود دارد، عنوان کرد: از هدایت فرمانده سپاه استان، در این مجموعه‌ها تشکر ویژه دارم، این جمع، جمع بسیار ارزشمندی است، تک‌تک مواردی که نگرانی و دغدغه اندیشه‌ورزان است، در موضوعات حوزه اجرائی هم وجود دارد.

وی ادامه داد: در حوزه آب و خاک هر‌آنچه که شما نگرانی دارید، شاید نگرانی ما بیشتر نباشد اما کمتر نیست، نگرانی‌هایی که باعث ایجاد پردیس دانش‌بنیان در استان شده، این طرح اولین باری است که در کشور و در استان ما شکل گرفته است.

استاندار همدان افزود: در این طرح باید بتوانیم از روش‌های دانش‌بنیان استفاده و بهره‌وری کنیم که با این کار مقدار استفاده از آب کاهش پیدا کند.

قاسم فرزاد با توجه به اهمیت حل مسائل فرهنگی کشور، گفت:باید بصورت ویژه و خاص در حوزه فرهنگ ورود کرده، اگر بسیجیان در هر نقطه‌ای حضور پیدا کرده و مایه خیر و برکت بوده‌اند باید با حضور خود در قالب جهاد تبیین در عرصه فرهنگ مسائل و مشکلات را برطرف کنند.

وی تصریح کرد: از مدیر کل آموزش و پرورش استان تقاضا می‌کنم که ارتباط ویژه و گسترده‌ای بین برای آگاهی بخشی در آموزش و پرورش و در سطح جامعه ایجاد کنند.

استاندار همدان اذعان داشت: الان نقطه آسیب و پاشنه آشیل ما مبحث فرهنگی‌ است که دشمنان روی نقطه دست گذاشته و با این کار می‌خواهند علاوه بر فروپاشی بنیان خانواده، بنیان جامعه و تمامیت ارضی کشور متلاشی کنند.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: لذا فعالیت و حضور این جمع بسیار ارزشمند، فاخر و معنوی می‌تواند در سطح جامعه اثرگذار بوده و قطعاً با هدایتی که مجموعه‌ها دارند، هماهنگی و همدلی اتفاق خواهد افتاد.

وی در پایان یادآور شد: ما باید برای خلق حماسه‌ای دیگر، تا ۱۱ اسفندماه دست در دست یکدیگر داده و با جهاد تبیین دستاوردهای نظام اسلامی را که کشور را از سیاهی و خاکستری به اوج قله‌ها رسانده‌ است را برای همه بازگو کنیم که فتح قله‌ها به حسب فرمایشات مقام معظم رهبری در پیش است، حضور در انتخابات و با خلق حماسه‌ای دیگر بتوانیم دشمنان را مایوس کنیم.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209713
  • دیدگاه‌ها برای فرهنگ، پاشنه آشیل کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.