• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر:

نخستین مؤسسه تخصصی تئاتر در ملایر افتتاح شد

  • کد خبر : 199420
  • 12 مهر 1402 - 8:56
نخستین مؤسسه  تخصصی تئاتر در ملایر افتتاح شد
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نخستین مؤسسه فرهنگی هنری تخصصی تئاتر درشهرستان ملایر افتتاح شد.

به گزارش عصر همدان؛ فرشاد کشاورزیان با اشاره به افتتاح نخستین مؤسسه فرهنگی هنری تخصصی تئاتر درشهرستان ملایر اظهار کرد: این مؤسسه که با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با نظارت اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر تاسیس شده ، دارای سالن تماشاخانه (پلاتو) و کلاسهای متعدد هنری است.

وی افزود: این مؤسسه در آینده مرکز آموزش و تولید تئاتر حرفه ای درملایر خواهد بود و دوره های آموزش بازیگری،نمایشنامه نویسی، کارگردانی،طراحی وساخت عروسک،گریم را به صورت ترمی و با صدور گواهینامه معتبر برگزار می کند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: محمدقاسمی مسئولیت این مؤسسه فرهنگی راعهده دار است که این نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، فعالیت حرفه ای خود را در این زمینه از اواخر دهه ۶۰ آغاز کرد و نمایش‌های یقه خرگوشی، خطوط خاطر، نقالی قالی، سرزمین پدری، مانداک، خنک مثل صبح و چندین کار هنری دیگر را نویسندگی و کارگردانی کرده است.

وی افزود: این هنرمند ملایری سابقه ۱۳ دوره حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر را دارد و جوایز متعددی از جشنواره های بین المللی و ملی دریافت کرده و در چندین جشنواره در خارج از کشور نمایش‌های خود را اجرا کرده است.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=199420
  • دیدگاه‌ها برای نخستین مؤسسه تخصصی تئاتر در ملایر افتتاح شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.