• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

برگزاری مجالس عزا قرار گرفتن در مسیر امر به معروف است

  • کد خبر : 80529
  • 04 شهریور 1399 - 8:07
برگزاری مجالس عزا قرار گرفتن در مسیر امر به معروف است

آیت الله شعبانی در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان گفت: نتیجه تحریفی که در غدیر رقم خود، انحراف جامعه اسلامی از مسیر پیامبر(ص) بود. به گزارش عصر همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در مراسم عزاداری که با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی […]

آیت الله شعبانی در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان گفت: نتیجه تحریفی که در غدیر رقم خود، انحراف جامعه اسلامی از مسیر پیامبر(ص) بود.

به گزارش عصر همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در مراسم عزاداری که با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان همدان در محل این ستاد برگزار شد اظهار کرد: متاسفانه انحرافات از خط غدیر، سبب شد به جای آنکه دنیای اسلام در مقابل استکبار قرار گیرد، درگیر تشتت های داخلی باشد.

وی افزود: امام کسی است که نظام اجتماعی و عزت جامعه اسلامی را حفظ می‌کند و پناهگاهی برای مردم است و اگر امام از جامعه حذف شود، باید منتظر حضور منافقین در آنجا باشیم.

آیت الله شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به رسمیت شناختن اسراییل در برخی از کشورهای عربی نتیجه حذف امام در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به این که برگزاری مجالس عزا برای قرار گرفتن در مسیر حضرت که همان امر به معروف است، می‌باشد، ️امر به معروف را یک وظیفه همگانی و قرآنی دانست.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80529
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری مجالس عزا قرار گرفتن در مسیر امر به معروف است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.