• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

مکتب سردار سلیمانی در عمل ساری و جاری شود/در ترویج آرمان حاج قاسم از هیچ تلاشی دریغ نشود

  • کد خبر : 139656
  • 05 دی 1400 - 14:34
مکتب سردار سلیمانی در عمل ساری و جاری شود/در ترویج آرمان حاج قاسم از هیچ تلاشی دریغ نشود

حسین فارسی گفت: با تأکید بر اینکه مکتب سردار شهید سلیمانی باید در عمل ساری و جاری شود تصریح کرد: امروز تبیین هر چه بیشتر این کتب وظیفه همگانی است. به گزارش عصرهمدان؛ حسین فارسی، سرپرست فرمانداری ملایر در جلسه گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هماهنگی برنامه‌های دهه فجر با اشاره […]

حسین فارسی گفت: با تأکید بر اینکه مکتب سردار شهید سلیمانی باید در عمل ساری و جاری شود تصریح کرد: امروز تبیین هر چه بیشتر این کتب وظیفه همگانی است.

به گزارش عصرهمدان؛ حسین فارسی، سرپرست فرمانداری ملایر در جلسه گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هماهنگی برنامه‌های دهه فجر با اشاره به نقش سردار سلیمانی در جهان اسلام اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به سردار سلیمانی تبیین مکتب حاج قاسم در جامعه است.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز ۱۳ دی بانام روز مقاومت تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی پیام‌های زیادی داشت و نشان داد که انقلاب زنده است.

سرپرست فرمانداری ملایر با تأکید بر اینکه مکتب سردار شهید سلیمانی باید در عمل ساری و جاری شود تصریح کرد: امروز تبیین هر چه بیشتر این کتب وظیفه همگانی است.

وی ضمن تأکید بر مردمی برگزار شدن تمامی برنامه‌های گرامیداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی در سطح شهرستان تصریح کرد: فرازهایی از بیانات سردار شهید سلیمانی در سطح شهر نصب شود.

فارسی با اشاره به برگزاری مراسم محوری روز ۱۳ دی گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع ملایر بیان کرد: ادارات و ارگانهای شهرستان از هیچ تلاشی در ترویج آرمان‌های حاج قاسم دریغ نکنند.

وی با اشاره به در پیش بودن برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: از تمامی ظرفیت‌ها برای گرامیداشت ایان دهه فجر استفاده شود.

سرپرست فرمانداری ملایر افزود: برای گرامیداشت ایام دهه فجر باید با همان تفکر انقلابی سال ۵۷ وارد عمل شویم و برگزاری برنامه‌ها با خلاقیت و ایده‌های نو همراه باشد.

وی با تأکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌ویژه برای جوانان و نسل امروز، خواستار تشکیل کمیته فضای مجازی و استفاده از ظرفیت مجازی برای تبیین هر چه‌بهتر این دستاوردها، ابراز کرد: ادارات و نهادهای اجرایی باید برای طراوت بخشیدن به برنامه‌های دهه فجر، از ظرفیت جوانان با ایده‌های نو استفاده کنند و با محوریت مردمی باشد.

فارسی با اشاره به تشکیل ۱۵ کمیته در راستای گرامیداشت ایام دهه فجر، بر لزوم فضاسازی سطح شهر، استفاده از بیانات امام (ره) و رهبری و تصاویر شهدا در سطح شهر، تأکید کرد: در برگزاری برنامه‌های این ایام از ظرفیت مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج، محلات و دهیاری‌ها استفاده شود و هر ارگان و نهادی برنامه شاخص تعریف کند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=139656
  • دیدگاه‌ها برای مکتب سردار سلیمانی در عمل ساری و جاری شود/در ترویج آرمان حاج قاسم از هیچ تلاشی دریغ نشود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.