• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
در کارگروه اشتغال نهاوند عنوان شد؛

مهلت یک هفته‌ای فرماندار برای ثبت آمار در سامانه رصد

  • کد خبر : 193736
  • 25 مرداد 1402 - 13:28
مهلت یک هفته‌ای فرماندار برای ثبت آمار در سامانه رصد
فرماندار نهاوند گفت: مشکل سامانه رصد را برای همیشه حل کنید و دستگاه‌ها گزارش هفتگی ارائه بدهند.

به گزارش عصر همدان، ضرغام احمدوند در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان که با حضور روسای بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، با تاکید بر گزارش‌دهی هفتگی دستگاه‌ها در حوزه مشاغل خانگی گفت: با توجه به ۲ هزار و ۲۱۹ نفر که تعهد اشتغال شهرستان، نیاز است برخی ادارات توجه و نیروی بیشتری بکار بگیرند و حتما آمار را در سامانه ثبت کنند.

وی اظهار داشت: اگر در فرایند ایجاد اشتغال یک مورد کم‌کاری شود زنجیره به مشکل برخواهد خورد و مراجعات مردم به فرمانداری کم‌تر و مشکلات در پرداختی‌های بانک‌ها در سال گذشته مشکل کمتر بوده است.

فرماندار نهاوند افزود: ادارات از وظایفشان شانه خالی نکنند و در حوزه مشاغل خانگی اعتباری که دارند اگر چه در برابر سایر نهادها و موارد کم باشد اما شایسته نیست نهاوند در رتبه گذاری آخر یا بکی به آخر مانده باشد.

وی عنوان کرد: از جمله موضوعاتی که دولت بر آن مصمم است رفع موانع اشتغال است که توجه ویژه ای را از جانب متولیان در شهرستان می طلبد و بحث بیمه را هم در اشتغال‌های ایجاد شده باید مد نظر قرار بدهیم.

احمدوند ادامه داد: به عنوان فرماندار همه موارد را رصد می‌کنم و معتقدم حساسیت نسبت به موضوع بالا باشد و تعهدات را اجرایی کنید چرا که بسیاری از مشکلات و دغدغه های مردم از این راه رفع خواهد شد.

وی بیان داشت: مشکل سامانه رصد را برای همیشه حل کنید و دستگاه‌ها گزارش هفتگی ارائه بدهند.

فرماندار نهاوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: کنگره شهدا نزدیک است و ادارات وظایف ابلاغی را مدنظر داشته باشند‌. وی اظهار داشت: انتخابات هم موضوع مهم دیگری است که امسال رخ خواهد داد و از مهمترین اتفاق ها در نظام است که دشمن در صدد کم رنگ کردن و زیر سوال بردن آن است.

فرماندار نهاوند گفت: موضوع پیش ثبت نام اقدام جالبی از جانب وزارت کشور بود که ۱۱۶ نفر در شهرستان ثبت نام کردند و استقبال بسیار خوب بود و حضور بانوان و جوانان هم در این عرصه قابل توجه است.

احمدوند در پایان بیان کرد: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب و ایجاد امید بسیار مهم است که در این انتخابات و روند باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193736
  • دیدگاه‌ها برای مهلت یک هفته‌ای فرماندار برای ثبت آمار در سامانه رصد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.