• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

ملایر در تکاپو برای توسعه صادرات به روسیه/ بازار روسیه فرصتی مهم برای تولیدکنندگان ملایری است

  • کد خبر : 182826
  • 09 اردیبهشت 1402 - 9:59
ملایر در تکاپو برای توسعه صادرات به روسیه/ بازار روسیه فرصتی مهم برای تولیدکنندگان ملایری است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت بازار روسیه و تحریم‌های غرب این مسئله فرصتی مغتنم برای صنعتگران و تولیدکنندگان ملایری نیز ایجاد شده تا با تکیه بر ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف از جمله مبل، کشمش، محصولات کشاورزی، پوشاک و … مبادلات تجاری با این کشور را آغاز کنند. […]

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت بازار روسیه و تحریم‌های غرب این مسئله فرصتی مغتنم برای صنعتگران و تولیدکنندگان ملایری نیز ایجاد شده تا با تکیه بر ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف از جمله مبل، کشمش، محصولات کشاورزی، پوشاک و … مبادلات تجاری با این کشور را آغاز کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ هادی بیگی‌نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی غرب علیه روسیه اظهار کرد: این عمل غرب موقعیت مناسبی برای صادرات محصولات و کالاهای ایرانی در این کشور فراهم آورده است.

وی افزود: در این بین فرصتی مغتنم برای صنعتگران و تولیدکنندگان ملایری نیز ایجاد شده تا با تکیه بر ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف از جمله مبل، کشمش، محصولات کشاورزی، پوشاک و … مبادلات تجاری با این کشور را آغاز کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از این فرصت باید بهترین استفاده را کرد، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری اتاق بازرگانی شهرستان ملایر، نشستی با حضور مدیر میز روسیه در سازمان توسعه تجارت، جمعی از بازرگانان فعال در حوزه قفقاز و بازرگانان و فعالان اقتصادی ملایر برگزار شد.

وی گفت : تلاش ما بر این است که سطح بازرگانی ملایر را ارتقا داده و ثروت آفرینی کنیم و در این راستا با شکل‌گیری ارتباطات طولانی مدتی با روسیه باید با سلایق و بازار آن آشنا شده و بتوانیم ارتباطات بازرگانی با این کشور را گسترش دهیم.

بیگی‌نژاد بیان کرد: هدف از این نشست تقویت توسعه صادرات محصولات شهرستان ملایر در سه محور چوب و مبلمان، پوشاک و منسوجات و محصولات کشاورزی و صنایع غذایی و معدنی است که با عنوان مدیر میز روسیه در بازار روسیه ۱۰ اولویت صنعتی در نظر گرفتیم که یکی از این اولویت‌ها محصولات ملایر است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182826
  • دیدگاه‌ها برای ملایر در تکاپو برای توسعه صادرات به روسیه/ بازار روسیه فرصتی مهم برای تولیدکنندگان ملایری است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.