• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

مسئولینی که تفکر لیبرالی دارند باید کنار گذاشته شوند/منویات امام سرلوحه کار ها باشد

  • کد خبر : 154546
  • 14 خرداد 1401 - 12:23
مسئولینی که تفکر لیبرالی دارند باید کنار گذاشته شوند/منویات امام سرلوحه کار ها باشد

حجت الاسلام محمد باقر برقراری در دسته عزاداری بسیجیان همدان اظهار کرد: امروز در مشکلات اقتصادی دنبال راه حل هستیم و اگر به دستورات امام عمل می شد وضع مان بهتر بود و باید پای وصیت نامه و دستورات امام نشست. به گزارش عصرهمدان؛ دسته عزاداری بسیجیان همدان صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم […]

حجت الاسلام محمد باقر برقراری در دسته عزاداری بسیجیان همدان اظهار کرد: امروز در مشکلات اقتصادی دنبال راه حل هستیم و اگر به دستورات امام عمل می شد وضع مان بهتر بود و باید پای وصیت نامه و دستورات امام نشست.

به گزارش عصرهمدان؛ دسته عزاداری بسیجیان همدان صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و به همت هیات چهارده خرداد بسیجیان شهرستان همدان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه ملایر در این مراسم اظهار داشت: خدای متعال همان طور که برای مریم مقدس، مریم مطهر و عیسی مسیح را داد، صاحب شخصیت والامقام و به حضرت فاطمه معصومه (س) روح الله را داد.

وی ادامه داد: امام صاحب عزم و اراده راسخ بود، آفتابی بود که طلوع کرد و به مکتب حان و روح داد و جهان اسلام و همه مسلمانان را زنده کرد.

حجت الاسلام برقراری افزود: انقلاب با نام روح الله در کالبد زمان همیشه زنده و جاوید است، امام تربیت یافته مکتب اسلام ناب است و احکام زلال اسلام را جاری می کرد.

وی گفت: شهد شیرین نظام اسلامی با رعایت دستورات آن ایجاد می شود، امام ثابت کرد اسلام آمده تا دنیا را اداره کند و بر همه ادیان غلبه پیدا کند و مدیریت جهانی را به عهده گیرد.

امام جمعه ملایر ادامه داد: امروز در مشکلات اقتصادی دنبال راه حل هستیم و اگر به دستورات امام عمل می شد وضع مان بهتر بود و باید پای وصیت نامه و دستورات امام نشست.

وی تاکید کرد: در صدر اسلام مسلمانان به وصیت پیغمبر عمل نکرده و ضرر کردند ما نباید این تجربه تلخ را تکرار کنیم.

حجت الاسلام برقراری گفت: منویات امام سر لوحه تمام کارهاست، همان طور که فرموند مسئله غذایی و کشاورزی امنیت را به دنبال دارد، همچنین در توسعه به بخش کشاورزی است و کشاورزان باید از وام های قرض الحسنه بهره ببرند.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم با کمک همه دلسوزان انقلاب منویات امام را پیاده کند و کشاورزی در راس امور قرار گیرد.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: استقلال کشور در گرو تامین مواد غذایی است و امروز چوب عدم استقلال را می خوریم، بعضی ها فکر می کنند چون شعار آزادی و استقلال سر دادیم هزینه پرداخت می کنیم اما باید بدانیم ما هزینه عدم استقلال می دهیم.

حجت الاسلام برقراری گفت: پیروان امام را در دولت قبل از صحنه خارج کردند چرا یک وزیری که ۱۶ سال خدمت می کند باید بیان کند به تامین محصولات کشاورزی نیاز نداریم؟

وی اضافه کرد: چرا برخی رزق خود را از امریکا مطالبه می کنند؟ رزق ما دست خداست و نباید به سمت کدخدا دست دراز کنیم.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: امام فرمود عشایر ذخایر مملکتند چرا دل صحرا زندگی می کنند و احتیاج به امکاناتی ندارند اما محصولات غذایی را به وفور تولید می کنند.

حجت الاسلام برقراری گفت: متاسفانه عده ای علت اصلی تخریب منابع طبیعی را عشایر دانستند، کسانی که تفکر لیبرالی دارند باید کنار گذاشته شوند.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154546
  • دیدگاه‌ها برای مسئولینی که تفکر لیبرالی دارند باید کنار گذاشته شوند/منویات امام سرلوحه کار ها باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.