• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

مسمومیت و فوت ۶ نفر بر اثر مصرف متانول در اسدآباد از ابتدای سال جاری

  • کد خبر : 155597
  • 25 خرداد 1401 - 8:45
مسمومیت و فوت ۶ نفر بر اثر مصرف متانول در اسدآباد از ابتدای سال جاری

دکتر ایرج صالحی از مسمومیت ۶ نفر و فوت یک شهروند اسدآبادی بر اثر مصرف مشروب الکی از نوع متانول در از ابتدای سال جاری خبر داد. دکتر ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ از فوت یک شهروند اسدآبادی بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف الکل در ۲۴ خرداد […]

دکتر ایرج صالحی از مسمومیت ۶ نفر و فوت یک شهروند اسدآبادی بر اثر مصرف مشروب الکی از نوع متانول در از ابتدای سال جاری خبر داد.

دکتر ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ از فوت یک شهروند اسدآبادی بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف الکل در ۲۴ خرداد خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سالجاری ۶ نفر بر اثر مصرف مشروب الکلی مسموم شده بودند که امروز یک نفر دیگر بر اثر مصرف این نوع الکل فوت کرد.

وی با بیان اینکه مشروب الکلی که این ۶ نفر شهروند استفاده کرده بودند، از نوع صنعتی با عنوان متانول بوده است، گفت: مشروب متانول نوعی الکل سمی و بسیار خطرناک است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد شهروند مسموم شده فوتی با توجه به نبود بخش مسمومیت به همدان اعزام شده بود که در بیمارستان بعث فوت کرده اس، افزود: البته در استان همدان تنها در بیمارستان بعث بخش مسمومیت دارد

وی بااشاره به مسمومیت ۶ نفر از ابتدای امسال بر اثر مصرف این نوع مشروب الکلی ، گفت: این موضوع از طریق سیستم های اطلاعاتی در حال پیگیری است که چه کسی وارد و توزیع کننده این مشروبات است البته گویا این فرد شناسایی شده و بزودی دستگیر می شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=155597
  • دیدگاه‌ها برای مسمومیت و فوت ۶ نفر بر اثر مصرف متانول در اسدآباد از ابتدای سال جاری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.