• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

مزین شدن بیمارستان جدید تویسرکان به نام شهید سلیمانی ادای دین است

  • کد خبر : 43304
  • 24 دی 1398 - 13:49
مزین شدن بیمارستان جدید تویسرکان به نام شهید سلیمانی ادای دین است

حجت الاسلام مرتضی موحدی  با بیان اینکه مزین شدن بیمارستان جدید شهرستان تویسرکان به نام شهید سلیمانی تنها یک ادای دین است، گفت: ۴۰ سال خدمات صادقانه و مخلصانه سیدالشهدای مقاومت بر کسی پوشیده نیست و این گونه نامگذاری ها بسترساز افتخار و مباهات برای ما است. به گزارش عصر همدان، پس از اعلام پیام […]

حجت الاسلام مرتضی موحدی  با بیان اینکه مزین شدن بیمارستان جدید شهرستان تویسرکان به نام شهید سلیمانی تنها یک ادای دین است، گفت: ۴۰ سال خدمات صادقانه و مخلصانه سیدالشهدای مقاومت بر کسی پوشیده نیست و این گونه نامگذاری ها بسترساز افتخار و مباهات برای ما است.

به گزارش عصر همدان، پس از اعلام پیام های متعدد و قدردانی های مکرر مردم شهید پرور تویسرکان از امام جمعه و دیگر مسئولان این شهرستان به دلیل نامگذاری بیمارستان جدید به نام سردار دل ها  شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، چگونگی مصوب شدن این مهم را از امام جمعه تویسرکان جویا شدیم.

امام جمعه تویسرکان در این خصوص اظهار کرد: نامگذاری اماکان عمومی مهم از میادین و بلوارهای بزرگ تا اماکانی همچون بیمارستان ها، مدارس و کتابخانه ها به اسم بزرگان و اسطوره های ملی هر کشوری، امری طبیعی است.

وی در ادامه گفت: این کمترین کاری است که می توان برای الگوسازی و قدردانی از خدمات خالصانه افرادی همچون شهید سلیمانی در تویسرکان و سایر نقاط کشور انجام داد.

موحدی با بیان اینکه برای بیمارستان جدید این شهرستان، سابق بر این نام هایی پیشنهاد شده بود، تصریح کرد: با توجه به شهادت سردار بزرگ اسلام، شهید سلیمانی و استقبال بی نظیر عموم مردم از مراسم های گرامیداشت آن شهید بزرگوار و درخواست های مکرر تصمیم بر آن شد، نام بیمارستان مزین به اسم سیدالشهدای مقاومت شود.

وی با تکید بر اینکه ۴۰ سال خدمات صادقانه و مخلصانه این پاسدار اسلام و شهید بزرگ جبهه مقاومت بر کسی پوشیده نیست، افزود: این گونه نامگذاری ها بسترساز افتخار و مباهات برای ما است تا چنین نام بزرگی در شهرستان تویسرکان بدرخشد.

گفتنی است علاوه بر مصوب و مزین شدن نام بیمارستان جدید تویسرکان به نام سردار جبهه مقاومت شهید سلیمانی، نام یک بلوار و یک مدرسه در این شهرستان نیز با این عنوان، نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=43304
  • دیدگاه‌ها برای مزین شدن بیمارستان جدید تویسرکان به نام شهید سلیمانی ادای دین است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.