• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
یادداشت:

مرد تکرار نشدنی دستگاه قضایی استان همدان

  • کد خبر : 212632
  • 17 اسفند 1402 - 10:43
مرد تکرار نشدنی دستگاه قضایی استان همدان
در قاب خاطراتمان، تصویری نقش بسته از مردی که عدالت را با مهر درآمیخت و در دادسرای همدان، نغمه‌ای از امید و آرامش نواخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حسن خانجانی، نه فقط دادستانی بود که بر مسند قضاوت تکیه زده بود، بلکه برادری دلسوز، استادی همراه و راهنمایی فرزانه بود که در کنارمان ایستاد و گام به گام، مسیر عدالت را به ما آموخت.

روح بلندش، آکنده از صفات نیکویی بود که او را به انسانی منحصر به فرد تبدیل می‌کرد. سلیم النفس، فرزانه، خستگی ناپذیر، مدبر، سخت کوش، حامی و یاوری مهربان، و پدری دلسوز، تنها گوشه‌ای از این صفات نیکو بود.

هر کس که در جوار او نفس می‌کشید، از دریای دانش و مهارت‌هایش سیراب می‌شد و در پرتو تعهد و عدالت‌خواهی او، طعم امنیت و آرامش را می‌چشید.

گره‌گشایی از کار خلق‌الله، بدون هیچ گونه چشم‌داشتی، از بارزترین ویژگی‌های این مرد بزرگ بود. او در کسوت دادستان، همواره در دسترس بود و با صبر و حوصله، به درددل‌های مردم گوش می‌داد و برای حل مشکلاتشان تلاش می‌کرد.

خستگی در قاموس او معنا نداشت. همچون شمعی فروزان، شبانه‌روز در پیگیری پرونده‌ها و احقاق حقوق مظلومان تلاش می‌کرد و گویی خستگی را به جان خریده بود تا عدالت در جامعه جاری شود.

خانجانی، در دستگاه قضایی استان همدان، به عنوان مردی تکرار نشدنی شناخته می‌شود. یاد و خاطره او، همواره در اذهان همکاران و مردم قدرشناس همدان زنده خواهد ماند.

اکنون که او از کسوت دادستانی همدان خداحافظی می‌کند، دعای خیرمان بدرقه راهش خواهد بود. از خداوند متعال می‌خواهیم که عنایات خاص خود و امام عصر(عج) را شامل حال ایشان و خانواده محترمشان قرار دهد.

و چه زیبا گفت شاعر:

هرگز از یاد نخواهیم برد
آنچه را که از تو آموختیم
درس عدالت و مهر
و درس انسانیت

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212632
  • دیدگاه‌ها برای مرد تکرار نشدنی دستگاه قضایی استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.