• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

مدارس نوبت بعد از ظهر در همدان تعطیل نیست

  • کد خبر : 32622
  • 28 آبان 1398 - 11:59
مدارس نوبت بعد از ظهر در همدان تعطیل نیست

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش همدان گفت: مدارس نوبت بعد از ظهر امروز در همدان تعطیل نیست. محمد سهرابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری عصر همدان، در خصوص تعطیلی مدارس در نوبت بعد از ظهر امروز اظهار کرد: تا این لحظه هیچ گونه اطلاعیه‌ای در خصوص تعطیلی شیفت بعد از ظهر مدارس نداشته‌ایم […]

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش همدان گفت: مدارس نوبت بعد از ظهر امروز در همدان تعطیل نیست.

محمد سهرابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری عصر همدان، در خصوص تعطیلی مدارس در نوبت بعد از ظهر امروز اظهار کرد: تا این لحظه هیچ گونه اطلاعیه‌ای در خصوص تعطیلی شیفت بعد از ظهر مدارس نداشته‌ایم و با توجه به قطع بارش برف تعطیلی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه والدین می‌توانند تعطیلی مدارس را از طریق سامانه دنبال کنند گفت: تعطیلی مدارس از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان به آدرس hamedan.medu.ir و کانال آموزش و پرورش استان در پیام‌‌رسان سروش به آدرس hmdedunews@ نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش همدان بیان کرد: در صورت ادامه بارش‌ها و یا افزایش برودت هوا تا فردا، احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد که در این صورت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه از سال گذشته به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع در خصوص تعطیلی مدارس سامانه راه‌اندازی شد یادآور شد: امسال نیز والدین می‌توانند علاوه بر پیگیری از صدا و سیمای مرکز همدان از طریق سامانه اطلاع‌رسانی تعطیلی مدارس اطلاعیه‌ها را دنبال کنند.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=32622
  • دیدگاه‌ها برای مدارس نوبت بعد از ظهر در همدان تعطیل نیست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.