• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1

مجتمع “ام.آر.آی” شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اسدآباد افتتاح شد/استفاده مردم از دستگاه تا ۲ هفته دیگر

  • کد خبر : 80636
  • 04 شهریور 1399 - 20:11
مجتمع “ام.آر.آی” شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اسدآباد افتتاح شد/استفاده مردم از دستگاه تا ۲ هفته دیگر

همزمان با هفته دولت و در سومین روز از این هفته، فضای ساختمانی استقرار دستگاه “ام.آر.آی” افتتاح شد. به گزارش عصر همدان، به مناسبت هفته دولت و در سومین روز از این هفته، با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندارد همدان، مسئولان شهرستان اسدآباد پروژه فضای استقرار دستگاه “ام.آر.آی” افتتاح شد. رئیس دانشکده علوم پزشکی […]

همزمان با هفته دولت و در سومین روز از این هفته، فضای ساختمانی استقرار دستگاه “ام.آر.آی” افتتاح شد.

به گزارش عصر همدان، به مناسبت هفته دولت و در سومین روز از این هفته، با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندارد همدان، مسئولان شهرستان اسدآباد پروژه فضای استقرار دستگاه “ام.آر.آی” افتتاح شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در حاشیه آئین افتتاحیه این پروژه، اظهار کرد: این پروژه در فضای در ۶۰۰ متر مربعی بیمارستان حضرت قائم(عج) در آذرماه سال ۹۸ شروع و در مرداد ماه امسال به پایان رسید.

بهنام رضا مخصوصی گفت: برای ساخت ساختمان دستگاه “ام.ار.آی” و اجرای این پروژه ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه “ام.ار.آی” یک و نیم تسلا GE (جنرال الکتریک) به ارزش ۳۵ میلیارد ریال است، افزود: این دستگاه همه اندام بدن انسان از جمله مغز – گردن- کمر و… را پوشش می‌دهد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه دستگاه”ام.آر.آی” دارای ۱۶ کانال، ابر رسانا است که کاملاًً به روز و تولید سال ۲۰۲۰ است، گفت: نصب مکانیکی این دستگاه انجام شده و در روزهای آینده آهنربا شدن مگنت دستگاه صورت می‌پذیرد که نیاز است برای یکنواخت شدن میدان مغناطیسی تا حدود ۲ هفته صبر کرد و پس از آهنربا شدن مگنت دستگاه عملیات کالیبراسیون دستگاه انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کالیبریشن دستگاه منطبق با چارت جهانی انجام خواهد شد که با تاییدیه کمپانی دستگاه آماده پذیرش بیمار است و این پروسه‌ها در تمام دنیا به صورت یکنواخت طراحی و تعریف شده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80636
  • دیدگاه‌ها برای مجتمع “ام.آر.آی” شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اسدآباد افتتاح شد/استفاده مردم از دستگاه تا ۲ هفته دیگر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.