• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

لغو مراسم عروسی و عزا در مهاجران تا اطلاع ثانوی

  • کد خبر : 90040
  • 06 آبان 1399 - 10:33
لغو مراسم عروسی و عزا در مهاجران تا اطلاع ثانوی

مصطفی اسلامی عضو شورای شهر مهاجران از دستور رئیس دادگاه بخش لالجین و حوزه قضایی بخش لالجین مبنی بر برخورد با افرادی که اقدام به برگزاری مراسم عروسی و ختم کنند خبر داد. عضو شورای شهر مهاجران در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به موارد متعدد ابتلا به کرونا در این شهر گفت: […]

مصطفی اسلامی عضو شورای شهر مهاجران از دستور رئیس دادگاه بخش لالجین و حوزه قضایی بخش لالجین مبنی بر برخورد با افرادی که اقدام به برگزاری مراسم عروسی و ختم کنند خبر داد.

عضو شورای شهر مهاجران در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به موارد متعدد ابتلا به کرونا در این شهر گفت: متاسفانه شاهدیم که مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را نمی کنند و همین باعث شیوع بیش از پیش این بیماری در بین خانواده ها شده است.

وی افزود: یکی از اماکنی که امکان شیوع بیماری را بیشتر می کند مراسم عروسی و عزاست، با پایان ماه محرم و صفر شاهد برگزاری مراسم عروسی در مهاجران هستیم که همین مسئله باعث شیوع بیش از پیش بیماری بین خانواده ها می شود.

اسلامی همچنین به برگزاری جلسه ای با حضور رئیس دادگاه بخش لالجین و مسئولین شهر مهاجران اشاره کرد و اظهار داشت: طبق گفته جناب آقای دارانی رئیس دادگاه بخش لالجین و حوزه قضایی بخش لالجین تجمعات، بخصوص برگزاری مراسم عروسی و ختم در شرایط حاد کرونایی جرم مشهود محسوب شده و در صورت گزارش مرکز بهداشت، مردم و مسئولین مهاجران به کلانتری، ضابطین قضایی ما با موضوع برخورد خواهند کرد.

وی با نقل قول از دارانی ادامه داد: ما مجالس اربعین امام حسین (ع) را در لالجین جهت حفظ سلامتی مردم تعطیل کردیم مجالس عروسی و عزا جای خود را دارد ، نمی شود سلامت مردم را به خاطر شادی خودمان به خطر اندازیم! در صورت رسیدن گزارش بلافاصله اقدام مقتضی انجام خواهد گرفت.

عضو شورای شهر مهاجران اظهار داشت: طبق این جلسه و در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان ، برگزاری هر گونه مراسم عروسی و ترحیم وسایر تجمعات ممنوع بوده و برخورد جدی با برگزار کنندگان اینگونه مراسم انجام خواهد شد، همچنین اصناف اعم از نانوایی ها، مغازه ها، آژانس های مسافربری ، بانک و سایر امکان عمومی باید فاصله اجتماعی و زدن ماسک را رعایت کنند، وگرنه جریمه و پلمب خواهند شد.

وی همچنین گفت: در راستای جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی و عزا آشپزی ها در مهاجران حق پخت غذا برای مراسم را ندارند وگرنه پلمب خواهند شد

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=90040
  • دیدگاه‌ها برای لغو مراسم عروسی و عزا در مهاجران تا اطلاع ثانوی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.