• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

فردی با ۱۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق به دام افتاد/جریمه ۱ میلیارد ریالی قاچاق سیگار

  • کد خبر : 82552
  • 15 شهریور 1399 - 8:39
فردی با ۱۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق به دام افتاد/جریمه ۱ میلیارد ریالی قاچاق سیگار

داریوش جودکی گفت: فرد متهمی که ۱۴۰ هزار نخ سیگار را به سمت تهران حمل می کرد، در همدان به دام افتاد و به جریمه یک میلیارد ریالی محکوم شد. داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: فردی ۱۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق را به ارزش ۹۳۰ […]

داریوش جودکی گفت: فرد متهمی که ۱۴۰ هزار نخ سیگار را به سمت تهران حمل می کرد، در همدان به دام افتاد و به جریمه یک میلیارد ریالی محکوم شد.

داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: فردی ۱۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق را به ارزش ۹۳۰ میلیون و۴۱۶ هزار و ۶۶۶ ریال از سنندج بارگیری و با خودرو پراید به مقصد تهران حمل می کرد که در همدان به دام افتاد.

وی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا وارز گلوگاه شهید زارعی پس از تحقیقات و احراز تخلف، متهم را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ ۱ میلیارد و۱۹۰ میلیون ۴۱۶ هزار و ۶۶۶ ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

جودکی تصریح کرد: این حکم توسط شعبه گلوگاه شهید زارعی تعزیرات حکومتی همدان صادرشد.

وی تأکید کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات و تلفن گویای ۱۲۴ وسامانهwww.124.ir سازمان صمت و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردمی است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82552
  • دیدگاه‌ها برای فردی با ۱۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق به دام افتاد/جریمه ۱ میلیارد ریالی قاچاق سیگار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.