• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

فراهم کردن تمهیدات برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری در نهاوند

  • کد خبر : 117203
  • 23 خرداد 1400 - 13:03
فراهم کردن تمهیدات برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری در نهاوند

مراد ناصری گفت: برگزاری انتخابات سالم، رعایت مرقانون و حضور حداکثری به همراه رعایت پروتکل‌های بهداشتی وظیفه مسئولان است. به گزارش عصر همدان، مراد ناصری، فرماندار نهاوند در جلسه بررسی روند انتخابات این شهرستان که با حضور اعضای هیئت اجرایی برگزار شد؛ ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و کارهای هیئت اجرایی شهرستان گفت: با توجه به […]

مراد ناصری گفت: برگزاری انتخابات سالم، رعایت مرقانون و حضور حداکثری به همراه رعایت پروتکل‌های بهداشتی وظیفه مسئولان است.

به گزارش عصر همدان، مراد ناصری، فرماندار نهاوند در جلسه بررسی روند انتخابات این شهرستان که با حضور اعضای هیئت اجرایی برگزار شد؛ ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و کارهای هیئت اجرایی شهرستان گفت: با توجه به تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا انتظار جدیت و نظارت بیشتری در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز انتخابات حداکثری می‌رود.

وی اظهار داشت: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات و انعکاس بیشتر برنامه‌های هر یک از نامزدها و مشارکت حداکثری در سایه حفظ سلامت اجتماعی، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به طرح مدیریت هوشمند برای تمامی افراد مرتبط با انتخابات الزامی است.

فرماندار نهاوند افزود: هرگونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان‌های سربسته از قبیل مساجد، سالن‌های اجتماعات، تالارهای پذیرایی و سالن‌های ورزشی ممنوع است.

وی عنوان کرد: هرگونه تجمع در محیط‌های بسته ممنوع است، در صورت ضرورت تشکیل جلسات داخلی ستادها در فضای بسته، با رعایت کامل طرح مدیریت هوشمند (رنگ‌بندی شهرها) و رعایت محدودیت حداکثر ۱۵ نفر برای شهرهای با وضعیت قرمز، ۲۰ نفر برای شهرهای با وضعیت نارنجی و ۳۰ نفر برای شهرهای با وضعیت زرد بلامانع است.

ناصری گفت: مراسم استقبال از کاندیداها، راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی و موارد مشابه مطلقاً ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: انتخابات نشان‌دهنده رشد فرهنگی و سیاسی مردم است و امروز لازم است که همه برای شکل‌گیری مشارکت حداکثری تلاش خود را به‌کارگیرند.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری دارای اثرات فراوانی است که یکی از آن‌ها ایجاد سرمایه اجتماعی برای دولت آینده در عرصه‌های بین‌المللی است.

ناصری بابیان اینکه دغدغه‌های حوزه بهداشت جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کاملاًً به‌حق است، گفت: با توجه به شرایط کرونایی تبلیغات انتخابات متفاوت است و باید از ظرفیت فضای مجازی و اصحاب رسانه غافل نشوید.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه تمهیدات لازم برای انتخاباتی حداکثری و سالم تدارک دیده‌شده است، گفت: انتظار می‌رود کاندیداها نقش خود در ایجاد شورونشاط و برنامه‌ریزی جهت ایجاد مشارکت صددرصدی را به نحو احسن انجام دهند.

وی بیان کرد: شورونشاط انتخاباتی تخریب و اتهام یکدیگر نیست، بلکه استفاده از ابزارها و برنامه‌هایی است که بتوانیم آحاد مختلف مردم را به‌پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم.

ناصری گفت: مسیر چهارراه معلم تا ۱۷ شهریور برای نصب بنر و یا ستاد کاندیداهای شورای شهر ممنوع است و کاندیداها بنر و موارد تبلیغاتی خود را صرفاً در مسیرهای مشخص‌شده توسط شهرداری نصب نمایند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=117203
  • دیدگاه‌ها برای فراهم کردن تمهیدات برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.