• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

دانشگاه ملایر، ندای وحدت و اقتدار در حمایت از ایران

  • کد خبر : 214516
  • 27 فروردین 1403 - 14:08
دانشگاه ملایر، ندای وحدت و اقتدار در حمایت از ایران
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه ملایر در خصوص حمایت از عملیات غرورآفرین ایران بر علیه دشمن صهیونیستی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ بیانیه بسیج اساتید دانشگاه ملایر در خصوص حمایت از عملیات غرورآفرین ایران بر علیه دشمن صهیونیستی منتشر شد.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

« إنا من المجرمین منتقمون»
بی‌گمان ما از گناهکاران انتقام خواهیم گرفت.
آیه ۲۲ سوره سجده

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ روزی شیرین و به‌یادماندنی در تاریخ و اذهان مردم شریف ایران و مظلومان و آزادگان عالم گردید، روز شکست هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی، روز آغاز تغییر قواعد بازی و شکل‌گیری معادلات بازدارندگی جدید در جهان و غرب آسیا ، روز ورود به مرحله‌ای جدید و خاورمیانه‌ای جدید، اما نه خاورمیانه جدید آمریکایی بلکه خاورمیانه ای مطابق با خواسته و منافع ایران اسلامی ، روز تحقق وعده صادق انتقام از مجرمان و زورگویان و نمایشی برگی از اقتدار و توانمندی های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران؛ روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ روزی تاریخی شد.

ضمن اظهار خوشحالی و مسرت؛ از عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح ایران که در اعمال حق ذاتی دفاع مشروع از خود و براساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد به وقوع پیوست و پاسخ جانانه ای بود به تجاوزات نظامی چندین‌باره ی رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران در سوریه و حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی اعلام حمایت می کنیم.

از نکات مهم این عملیات این بود که دشمن صهیونیستی با همراهی آمریکا شیطان بزرگ، انگلیس روباه پیر و فرانسه، این گرگ بی دندان، تمامی امکانات خود را جهت ناکام گذاشتن وعده‌ی صادق انتقام از تروریست‌های غاصب به میدان مبارزه آوردند، اما به یاری خداوند متعال ناکام ماندند و انتقام سختی از دشمن گرفته شد. این تمام قدرت دنیای استکبار بود که ناکام ماند. در این روز به یادماندنی به دشمن نشان داده شد که به قول رهبری عزیز، مقتدر و فرزانه مان دیگر «دوران بزن و دررو» تمام شده‌است و گردن‌کشی در مقابل ایران عزیز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

این عملیات معادلات جدید قدرت در غرب آسیا را به منصه ظهور رساند و صحنه‌هایی از آن‌چه دراثر تجاوز احتمالی به خاک و منافع ایران عزیز در انتظار متجاوزان احتمالی خواهد بود به رخ جهانیان کشاند و امنیت و آرامش مردم شریف ایران را برای سالیان سال تضمین نمود‌.

دست‌مریزاد سپاه دلاور انقلاب اسلامی، دست مریزاد ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران و همه زحمت کشان عرصه ایجاد اقتدار و امنیت برای مردم شریف ایران عزیز و رحمت خداوند بر همه شهیدان این راه علی الخصوص سردار بزرگ سپهبد قاسم سلیمانی، سردار عزیز حسن تهرانی مقدم، پدر علم موشکی ایران و سرلشکر زاهدی و دیگر شهدای سعادتمند مسیر آزادی و آزادگی جمهوری اسلامی ایران

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214516
  • دیدگاه‌ها برای دانشگاه ملایر، ندای وحدت و اقتدار در حمایت از ایران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.