• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

فاز دوم مرکز درمان و صیانت کوثر نهاوند احداث می‌شود/ ارائه بسته معیشتی به خانواده افراد تحت درمان

  • کد خبر : 158441
  • 27 تیر 1401 - 11:27
فاز دوم مرکز درمان و صیانت کوثر نهاوند احداث می‌شود/ ارائه بسته معیشتی به خانواده افراد تحت درمان

ضرغام احمدوند گفت: نهادهای حمایتی شهرستان مانند کمیته امداد و بهزیستی موظف هستند به خانواده‌های افرادی که در مرکز درمان و صیانت کوثر دوره درمان را طی می‌کنند بسته معیشتی ارائه کنند. به گزارش عصر همدان، ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و حمزه عبدکوند، دبیر شورای هماهنگی مبارزه […]

ضرغام احمدوند گفت: نهادهای حمایتی شهرستان مانند کمیته امداد و بهزیستی موظف هستند به خانواده‌های افرادی که در مرکز درمان و صیانت کوثر دوره درمان را طی می‌کنند بسته معیشتی ارائه کنند.

به گزارش عصر همدان، ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و حمزه عبدکوند، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان از مرکز درمان و صیانت کوثر نهاوند بازدید کردند.

احمدوند در این بازدید گفت: استفاده از ظرفیت موجود در مجموعه درمانی و صیانتی کوثر باید به بهترین نحو انجام شود لذا باید اماکن جانبی این مرکز نظیر گلخانه، مراکز کارآفرینی و غیره که نیمه‌تمام مانده‌اند ضمن تأمین اعتبار لازم تکمیل شوند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه باتوجه‌به ظرفیت این محل برای درمان رایگان بیماران اعتیاد با همکاری سپاه ناحیه نهاوند و منابع استانی و شهرستانی عملیات اجرایی فاز دوم این مرکز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

احمدوند افزود: مرکز کوثر با ظرفیت فعلی ۲۰۰ نفری شهرستان‌های نهاوند، ملایر، تویسرکان و اسدآباد را تحت پوشش خدمات خود دارد که با احداث فاز دوم این ظرفیت به ۴۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: یکی از موارد مهمی که موجب تمایز این مرکز نسبت به سایر مراکز ترک اعتیاد شده است دوره درمان ۹۰ روزه به همراه ارائه خدمات مهارتی، وام اشتغال یک‌صد میلیون‌ریالی به مددجویان است.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: نهادهای حمایتی شهرستان من‌جمله کمیته امداد و بهزیستی موظف هستند به خانواده‌های افرادی که در این مرکز دوره درمان را طی می‌کنند بسته معیشتی ارائه کند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158441
  • دیدگاه‌ها برای فاز دوم مرکز درمان و صیانت کوثر نهاوند احداث می‌شود/ ارائه بسته معیشتی به خانواده افراد تحت درمان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.