• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

غرق شدن جوان ۱۷ ساله در یک آبگیر فصلی در همدان

  • کد خبر : 10777
  • 29 تیر 1398 - 16:21
غرق شدن جوان ۱۷ ساله در یک آبگیر فصلی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از مرگ یک جوان ۱۷ ساله در اثر غرق شدگی در اطراف یکی از روستای های همدان خبر داد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ “جمشید باقری”، در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۵ روز گذشته (جمعه ۲۸ تیر ماه) گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن […]

فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از مرگ یک جوان ۱۷ ساله در اثر غرق شدگی در اطراف یکی از روستای های همدان خبر داد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ “جمشید باقری”، در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۵ روز گذشته (جمعه ۲۸ تیر ماه) گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک پسرجوان ۱۷ساله در یک آبگیر فصلی در اطراف یکی از روستاهای شهر همدان اعلام و بلافاصله اکیپی از ماموران پاسگاه انتظامی آبشینه و تیم های امدادی هلال احمر و اورژانس عازم محل حادثه شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد، تعدادی جوان برای شنا و آبتنی به یک آبگیر فصلی در اطراف یکی از روستاهای شهر همدان رفته اند که یکی از آنان در داخل آبگیر غرق شد..

سرهنگ باقری بیان کرد: با تلاش تیم های امدادی جسد متوفی از آب بیرون آورده شد و ماموران سریعا موضوع را به اطلاع بازپرس کشیک دادسرای همدان رسانده و پس از آن اکیپ تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر و تحقیقات تخصصی آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان با اشاره به این که جسد متوفی جهت تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد، گفت: تحقیقات قضائی در خصوص علت این حادثه تلخ ادامه دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=10777
  • دیدگاه‌ها برای غرق شدن جوان ۱۷ ساله در یک آبگیر فصلی در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.