• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

علت تصادف زنجیره ای پل بعثت لغزندگی معبر و سرعت بالا بود

  • کد خبر : 25109
  • 14 مهر 1398 - 13:39
علت تصادف زنجیره ای پل بعثت لغزندگی معبر و سرعت بالا بود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان، گفت: در این تصادف زنجیره ای ۱۳ خودرو با یکدیگر برخورد کردند که علت لغزندگی معبر و سرعت بالا بود اما خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم. سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه ساعت ۱۰ و ۳۰ […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان، گفت: در این تصادف زنجیره ای ۱۳ خودرو با یکدیگر برخورد کردند که علت لغزندگی معبر و سرعت بالا بود اما خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.

سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز تصادفی در زیر گذر بعثت اتفاق افتاد گفت: طبق نظر احتمالی کارشناسان علت این تصادف در ابتدا نصف فنی و روغن ریزی یک خودرو بود که در انتهای مسیر متوجه شده و پس از توقف و رفع مشکل به مسیر خود ادامه داده است.

وی ادامه داد: پس از این موضوع یک خودرو دیگر به علت سرعت بالا و روغنی که در خیابان ریخته و باعث لغزندگی جاده شده بود در مسیر منحرف می شود و خودروهای دیگر با آن برخورد میکنند.

فکری، با اشاره براینکه در این تصادف زنجیره ای ۱۳ خودرو به یکدیگر برخورد کردند افزود: خوشبختانه این تصادف تلفات جانی نداشته و همکاران ما به سرعت خود را به محل رسانده و ورودی پل را بستند.

رئیس پلیس راه استان همدان، با تاکید براینکه همکاران به سرعت معبر را ایمن سازی کردند و روغنی که در خیابان ریخته بود را به سرعت شست و شو دادند تصریح کرد: از دوربین های موجود کمک گرفتیم اما زیر پل تصویری نداشتیم و درحال حاضر پیگیر هستیم تا علت اصلی و قطعی مشخص شود.

وی، در پاسخ به اینکه آیا پل از نظر ساخت مشکل دارد یا خیر گفت: پل شیب مناسبی دارد اما هر کس سرعت را رعایت نکند و در هر کجای دنیا باشد منجر به تصادف می شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=25109
  • دیدگاه‌ها برای علت تصادف زنجیره ای پل بعثت لغزندگی معبر و سرعت بالا بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.