• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تاکید کرد:

طرح آتی باعث استمرار تولید مرغ

  • کد خبر : 212872
  • 20 اسفند 1402 - 12:54
طرح آتی باعث استمرار تولید مرغ
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: طرح آتی به نوعی باعث استمرار تولید مرغ می‌شود.

مصطفی ترکمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان» مرغدارانی که می‌خواهند با طرح آتی وارد تولید شوند نهاده‌ها را به صورت مدت دار از پشتیبانی امور دام تهیه می‌کنند و با پشتیبانی امور دادم قرارداد می‌بندند که مرغ زنده را تحویل پشتیبانی بدهند.

ترکمان در خصوص طرح آتی گفت: مرغدار، مرغی که فعلا تولید نکرده و می‌خواهد جوجه‌ریزی کند در صورتی که تولید خود را متوقف نکند، از طریق اتحادیه مرغداران گوشتی استان با پشتیبانی امور دام قرارداد می‌بندد و پشتیبانی امور دام نهاده‌ها را در اختیار مرغدار قرار می‌دهد ومرغدار مرغ را با وزن استاندارد و دوره پرورش ۴۵-۴۲روزه تحویل امور پشتیبانی می‌دهد.

وی با بیان اینکه برنامه وزارت جهاد کشاورزی است که از وارد کننده مرغ به صادر کننده مرغ برسیم، افزود: از برنامه دیگر این است که اتحادیه‌های سراسری کشور و اتحادیه استانی وارد کار شدند و کارهای خوبی در حال انجام است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ادامه داد: اتحادیه سراسری مرغداران کشور با اتحادیه استانی وارد عمل شدند وبرنامه تولید صادرات محور را با توجه به استانداردهای بازار جامعه هدف مرغ، تولید، کشتار و برای صادرات بسته بندی کنند.

انتهای خبر/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212872
  • دیدگاه‌ها برای طرح آتی باعث استمرار تولید مرغ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.